I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

خب,همونطور که می دونید اعضای cnblue برای فیلم و سریال هایی که بازی کردن آهنگ هایی خوندن که بعضی هاشونم جایزه  گرفتن.

تا الآن 7 آهنگ با عنوان OST از CNBLUE منتشر شده که در ادامه میتونید همشون رو توی یه فایل زیپ دانلود بکنید.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:آهنگ های سریال عاشقم شدی,آهنگ سریال اصالت یک مرد محترم,آهنگ فبلم آکوستیک,Acostic Movie,you fallen fer me,Because i miss you,High fly,My love, ׀

سلام و شب بخیر...

این سینگل که در 19 اکتبر 2011 در ژاپن منتشر شده,شروع کار گسترده cnblue در ژاپن بوده و با عنوان JAPAN Major Debut Single منتشر شده.همچنین اولین موزیک ویدیوی ژاپنی گروه رو این آهنگ تشکیل میده.

این سینگل تونسته در چارت های روزانه ,هفتگی و ماهانه اوریکون به ترتیب رتبه های 2,4 و 6 رو کسب بکنه.در چارت سالانه اوریکون هم رتبه 96 رو کسب کرده و در چارت های بین المللی  بیلبورد و گاون تونسته رتبه های 4 و 16 رو کسب بکنه.

در مجموع بیش از 85,000 نسخه از این سینگل به فروش رسیده.

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:اولین آلبوم ژاپنی cnblue,دانلود آهنگ های cnblue, ׀

5 سال و 10 روز پیش,وقتی مردم ژاپن وارد خیابونا شدن,پوستر زیر رو دیدن,شاید به ذهن خیلیاشون یه گروه مسخره اومد که دو سه روز دیگه منحل میشه اما...............چشمک!!!

در زمان انتشار این آلبوم,کوانگ جین به جای جونگ شین توی گروه حضور داشت.

این مینی آلبوم در 19 آگوست سال 2009 در ژاپن منتشر شد.از اطلاعات فروشش باید بگم,خیلی خراب و حتی خیلی از منتقدین هم نظر مساعدی به این کار نشون ندادن!!!!

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 7 شهريور 1393برچسب:اولین آلبوم cnblue,آلبوم now or never از cnblue, ׀

خب,

سه روز پیش,20 آگوست 2014,هشتمین سینگل ژاپنیه گروه به نام Go Your Way منتشر شد.

دقیقا مثل سینگل قبل دوتا آهنگ اول کار یونگ هوا و سومی هم کار جونگ هیونه.با اینکه کارای خاص و متفاوتی نیستن اما سرشار از احساسن و فک کنم همینم کافی باشه!!!

یه جایی خونده بودم که ترانه ترک دوم(control) کار مشترک جونگ شین و مین هیوکه اما امروز موقع اطلاعات جمع کردن یونگ هوا رو به عنوان ترانه سرای این آهنگ معرفی کرده بودن,به هر حال اگه اطلاعات دقیقتری گیرم بیاد حتما این پست رو اصلاح می کنم.

از اطلاعات فروششم که توی چات HMV و اوریکون تونسته رتبه اول رو کسب بکنه.

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 1 شهريور 1393برچسب:هشتمین سینگل ژاپنی cnblue, ׀

سلام و وقت بخیر...

امروز 14 آگوست بود و کار مشترک جونگ هیون و melody day منتشر شد!!!

اسم آهنگ Young love (عشق جوان) هست و خیلی آهنگ قشنگ و آرومیه!!!همونطوری که نماینده آژانس LEO پیش بینی میکرد,یه کار عالی و خاطر انگیز شده!!!

متاسفانه از موزیک ویدیو خبری نیس,اما قشنگیه آهنگ جای خالیه موزیک ویدیو رو پر میکنه.

دانلود در ادامه.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:آهنگ جدید جونگ هیون,جونگ هیون و ملودی دی, ׀

خب,

این اولین آلبومی که CNBLUE از خودش منتشر کرده!این آلبوم در تاریخ 2010.03.20 در ژاپن منتشر کرده,البته این آلبوم فقط دوتا کار جدید داشت و ده تا ترک بقیه اش از دو مینی آلبوم قبلیشون هست که چند ماه قبلش در ژاپن منتشر کرده بودن.

تنهاترین خبر فروشی که از این آلبوم منتشر شده,از طرف چارت اوریکون بوده که رتبه 90 رو در چارت آلبوم هفته اعلام کرده!!!!!ترک لیستشم که یونگ هوا و جونگ هیون به طور خیلی محدود یه فعالیتایی داشتن!!!!!!حتی ضبط آلبوم هم به طور کامل با خودشون نبوده!!!

این آلبوم,با این که زحمت خود cn نبوده و استقبال زیادی هم ازش نشده,اما یادآور این موضوعه که cnblue از کجا شروع کرد و الآن به کجا رسیده!!!!!!!

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:آهنگ های CNBlue,دانلود آهنگ,آهنگ کره ای,اولین آلبوم cnblue,آهنگ ژاپنی, ׀

سلام و عصر بخیر...

دوستانی که برنامه We Got Married رو دیدن حتما با این آهنگ آشنایی دارن!!!که یونگ هوا و سو هیون باهم دیگه رو آهنگ کار می کنن و به عنوان آهنگ تم اپیزود خودشون معرفی می کنن.

اما جدای از اون برنامه,این تک آهنگ در تاریخ 14 ژانویه 2011 به عنوان اولین سینگل دیجیتال یونگ هوا در کره منتشر شده!!!!

در کل آهنگ قشنگیه و اصلا از دستش ندید,سر و تهش دوتا ترکه و حجم زیادی هم نداره.

اسم اصلی آهنگ  For First Time Lovers اما به banmal song بیشتر شهرت داره,که به معنای"صمیمd حرف زدن"هست (تو زبان کره ای) که ارتباط مستقیم با معنای آهنگ داره.متاسفانه از اطلاعات فروشش هیچ اطلاعاتی وجود نداره!!!

دانلود در ادامه.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:آهنگ های Cnblue,آهنگ برنامه we got married یونگ هوا و سو هیون,banmal song, ׀

عصر بخیر...

خیلی cnblue رو با آهنگ hey you میشناسن و یا حداقل از اولین آهنگایی بوده که از cn شنیدن!

آهنگ hey you و still in love از این مینی آلبوم هستن.این مینی آلبوم در 26 مارس 2012 در کره منتشر شده.این مینی آلبوم تونسته در چارت هفتگی gaon به علاوه چارت G-music رتبه اول رو کسب بکنه.همچنین در چارت آلبوم هفتگی اوریکون ژاپن رتبه 15 رو کسب کرده.

در تهیه این مینی آلبوم هم جونگ هیون نقشی نداشته و فقط صداش تو آهنگا حضور داره,کلا جونگ هیون(تا قبل can't stop)نقش به سزایی در تهیه آلبومای کره ای نداره و بیشتر خودشو در کارای ژاپنی گروه نشون داده.در عوض ,حدودا,نصف کار این آلبوم از قبیل آهنگسازی و ترانه سرایی با یونگ هوا بوده.

به علاوه این مطالب,در تاریخ 10 آوریل 2012,نسخه special limited edition منتشر میشه که علاوه بر مینی آلبوم earfun,یه آلبوم عکس حدودا 140 صفحه ای به همراه یک DVD پشت صحنه عکسبرداری,منتشر شده.عکسبرداری در لس آنجلس بوده.متاسفانه همه عکسا رو ندارم اما دنبآلشونم,ولی پشت صحنه عکسبرداری رو میتونید از ادامه به همراه مینی آلبوم دانلود بکنید.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2012,cnblue ear fun ,دانلود مینی آلبوم earfun از cnblue,دانلود آهنگای cnblue, ׀

سلام و صبح بخیر...

میدونم که قبلا هم این پست رو گذاشته بودم,ولی هم لینکاش مرخص شده و هم این آلبوم خاص تر از اونیه که فکرشو می کنیم!!!!

همونطور که میبینید اسم این آلبوم با اسم گروه یکیه,دلیلشم{به نظر خودم}آهنگای تکرار نشدنی این آلبوم هستش.خیلی cnblue رو با آهنگای این آلبوم میشناسن,از جمله خود منآرام

این آلبوم 29 آگوست 2012 در ژاپن منتشر شده و تونسته رتبه دوم رو از رده بندی مجله بیلبورد ژاپن بگیره.در تهیه این آلبوم یونگ هوا و جونگ هیون,به خصوص یونگ هوا نقش به سزایی داشتن.ترک هشتم,these days,اولین آهنگ حرفه ای جونگ هیونه که تو دوره آموزشیش ساخته.

برای دانلود به ادامه مطلب برید.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:آهنگ های CNBlue,دانلود آهنگ,آهنگ کره ای,آهنگ های جانگ یونگ هوا,آلبوم code name blue,آهنگget away,in my head,where you are,have a good night,, ׀

خب خب خب...

آهنگ این فصل بازی های ریو هیون جین رو یونگ هوا ساخت!!!!!ریو هیون جین یه بیس بالیست کره ای که در تیم LA dogers بازی میکنه.

البته این اتفاق ناگهانی نبوده و از چند وقت پیش خبر این کار رو داده بودن,جالبتر از همه اینکه یونگ هوا این کار رو روی آهنگ معروف خودش One time انجام داده!!!یونگ هوا ترانه جدیدشو روی این آهنگ خونده و دوباره تنظیمش کرده.

این آهنگ امروز صبح در در اینترنت با عنوان سینگل دیجیتال cnblue منتشر شده.کاور زیر هم,کاور این سینگل هستش.

و یه نکته جالب هم اینکه,هیون جین خودش رو یه بویس خوشحال معرفی کرده.آپدیت تو*ییتش هم جالبه,توی پست بعدی میذارمش.

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,یونگ هوا و ریو هیون جین,آهنگ جدید یونگ هوا,, ׀

خب خب خب...,اینم از آخرین قولی که در رابطه با آهنگا داده بودمچشمک

مینی آلبوم bluetory,مینی آلبوم شروع به کار گروه cnblue در کره جنوبی هست و با اینکه اولین کار گروه در کره بوده,ولی مورد توجه زیادی قرار گرفته.

این مینی آلبوم 5تا ترک داره,و آهنگای معروف ...Y,why و ...I will forget you و I'm a loner از این مینی آلبوم هستن.همچنین اولین موزیک ویدیدوی گروه که همون I'm a loner هست,از این مینی آلبومه.

این آلبوم تونسته در چارت آلبوم هفتگی gaon ,در دو هفته متوالی,رتبه اول و با فروش 77,183 نسخه رتبه دوازدهم رو در چارت سالانه gaon کسب بکنه.

انتشار این مینی آلبوم در 14 ژانویه سال 2010 بوده که هر سال در این تاریخ,به عنوان سالگرد شروع به کار گروه در کره از طرف باشگاه هواداران جشن گرفته میشه.

دانلود در ادامه.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue2010,آهنگ i'm a loner از cnblue,آهنگ های گروه cnblue,آهنگ y,why از cnblue,آهنگ فراموشت خواهم کرد از cnblue,, ׀

سلام و وقت بخیر...

حالا که چند وقتی فصل استراحت گروه شروع شده و فقط سرگرم تورشون هستن,منم از حجم کارام شده و گفتم این مینی آلبوم رو بذارم برا دانلود!

این مینی آلبوم در 19 می سال 2010(حدود 4 سال پیش)در کره منتشر شده که 6 تا ترک داره و چند تا از معروفترین آهنگای cnblue از این مینی آلبوم هستن.{البته آهنگ love light در 9 روز زودتر  اینترنت پخش شده بود}

معروفترین آهنگ این مینی آلبوم آهنگ Love هستش.متاسفانه جونگ هیون هیچ نقشی در تهیه این آلبوم نداشته و فقط صداش توی  آهنگا حضور داره اما دوتا از آهنگا کلا کار یونگ هوا هستش و ترانه ترک دوم هم مین هیوک نوشته!!!

این مینی آلبوم تونسته در چارت سالانه gaon رتبه 15 رو ازبین 100 آلبوم برتر سال 2010 کسب بکنه,البته آهنگ love در چارت تک آهنگ هفتگی و ماهانه رتبه دوم رو کسب کرده.

دانلود در ادامه.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue 2010,cnblue blue love mini album download,دانلود آهنگ های cnblue,دانلود مینی آلبوم blue love از cnblue, ׀

سلام و شب بخیر....

خیلی وقت پیش قول این پست رو داده بودم ولی به دلیل مشغله و اخبار تور و مینی آلبوم امسالشون نتونستم تا امروز که تقریبا خبر خاصی نیست,نتونستم بذارم.

این مینی آلبوم در 14 ژانویه 2013 در کره منتشر شده و دارای 6 ترک هست که به غیر از یه ترکش که جونگ هیون آهنگسازش بوده,بقیه ترک ها رو یونگ هوا توش دخیل بوده.البته این مال قبل از خود کفایی cnblue هست و افراد دیگه ای در تنظیم و ترانه سرایی دخیل هستن!!!

آهنگ معروف I'm sorry و موزیک ویدیوش و ورژن انگلیسی where you are از این مینی آلبوم هستن.این مینی آلبوم تونسته در چارت هفتگی gaon رتبه اول و در چارت اوریکون رتبه بیست و یکم رو کسب بکنه,همچنین در چارت های تایوانی و فیلیپینی مقام های خوب و از طرف مجله bilboard رتبه اول رو کسب کرده.به طور کل در ژاپن و کره بیش از 138,000 نسخه فروخت و در چارت فروش سالانه gaon رتبه 17 رو کسب کرد.

ضبط موزیک ویدیوی i'm sorry هم همزمان با کنسرت لندن شون در نیمه دوم 2012 بوده که بعد از انتشار,رقابت جذاب وتنگا تنگی با i got a boy از snsd داشته.

کلا نقطه آغاز درخشش cnblue در کره و جهان رو می تونیم بعد از انتشار این مینی آلبوم بدونیم.(تور bluemoon برای این مینی آلبوم بود)

دانولد در ادامه.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue2013,cnblue re:blue download,دانلود مینی آلبوم re:blue از cnblue,دانلود آهنگ های cnblue, ׀

سلام و صبح بخیر...

این سینگل,هفتمین سینگل ژاپنی cnblue هستش که دو روز پیش,23 آوریل, منتشر شده.همچنین دو موزیک ویدیوی Still و truth از این سینگل هستند.

این سینگل تونسته در چارت پیش فروش HMV رتبه اول و همونطور هم که قبلا گفته بودم در چارت روزانه اوریکون با فروش 27,372 نسخه مقام سوم رو کسب بکنه.

این سینگل سه تا ترک داره که دوتاش کار یونگ هوا و یکیش هم کار جونگ هیون هست که می تونید از ادامه دانلود ش کنید.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue2014,cnblue 7th japan single,دانلود سینگل جدید cnblue,دانلود سینگل truth از cnblue, ׀

دلم نیومد بیششتر از این لفتش بدم...

این یکی که واقعا محشره اصلا از دستش ندید.

هم به فایل mp3 هست و هم یه کلیپ که لیبرکس آهنگ رو هم داره.انتخاب با شما!!!!!

دانلود فایل تصویری:

دانلود فایل MP3:


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue truth single,cnblue heart song,دانلود آهنگ جدید cnblue, ׀

سلام و شب بخیر...

بالاخره این آلبوم هم گذاشتم!

بعد از انتشار این آلبوم cnblue در summer sonic اعلام کرد که به یکی از آرزوهاش رسیده و تونسته آلبومی منتشر کنه که همه کارها آهنگسازی,ترانه سرایی و تنظیم شو خودش انجام بده!این برای بویس ها هم افتخار آمیزه!!

این آلبوم در 28 آگوست 2013 در ژاپن منتشر شده و تونسته در چارت هفتگی و روزانه oricon مقام دوم رو کسب بکنه.11 ترک داره به علاوه یک ترک Limited Edition.

دانلودهم در ادامه مطلب.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:cnblue,cnblue 2013,cnblue What turns you on, ׀

*لینک اصلاح شد*

سلام و شب بخیر...

ببخشید به خاطر اینکه دیروز نتونستم این پست رو بذارمخجالتی

همونطور که می دونید این مینی آلبوم 6 تا ترک داره که 5 تاش کار یونگ هواست و یکیش کار جونگ هیون.به طور کل کار آروم و سنگینی از cnblue هستش و واقعا اوج هنر نمایی یونگ هوا و جونگ هیون هست.

تاریخ انتشار این مینی آلبوم 2014.02.24,در کره جنوبی هستش.برای اطلاع از رتبه هایی که توسط این آلبوم کسب شده,اینجا کلیک بکنید.

برای دانلود به ادامه مطلب برید.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1393برچسب:cnblue,cnblue can't stop mini album,مینی آلبوم جدید cnblue, ׀

*لینک اصلاح شد*

سلام و نیمه شب بخیر,

به شخصه دوست داشتم اول آلبوم ?what turns you on رو برای دانلود بذارم و بعدش این آلبوم رو,اما دیدم چایی تا داغه خوردن داره,اول این آلبوم که جدیدتر هست و قولشم داده بودم گذاشتم.

آهنگ های این آلبوم درخشش اعضای CNBLUE هستش,چون همه ی کاراشو از نوشتن شعر تا آهنگسازی و تنظیمش با خودشون بوده.

یک نکته مهم اینکه از دیدن ترک لیست تعجب نکنید,توی این آلبوم آهنگ های قبلیشون رو که به زبون های دیگه خونده بودن,خودشون شعر کره ایشو نوشتن و دوباره خودن,یعنی همه آهنگ های این آلبوم به زبان کره ای هست و با ورژن های قبلیشون که انگلیسی یا ژاپنی بودن فرق داره.

تاریخ انتشارشم که 2013.11.26 هست.

برای دانلود به ادامه مطلب برید و امیدوارم از شنیدشون لذت ببرید.


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 16 مرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue best album,cnblue present album,cnblue last album, ׀

*لینک اصلاح شد*

می دونم که باید آلبوم جدید cnblue که دو سه روز منتشر شده رو میذاشتم (present) نه آلبوم 2 سال پیششونو,اما اولا نتونستم همه ی آهنگ های جدید شونو پیدا کنم و دوما چند تا نظر گذاشته بودن که مربوط میشد به این آلبوم,ولی صد در صد آلبوم بعدی که برای دانلود میذارم آلبوم Present خواهد بود.

خب,این آلبوم اولین و اولین آلبومی که گروه توی کره منتشر کرده و به غیر از 3 یا 4 تا آهنگش,آهنگ های قبلیشونه که به کره ای خوندن.دقیقا مثل کاریو که توی این آلبوم جدیدشون کردن.

این آلبوم که توی تاریخ  2011.03.21 در کره منتشر شده,صدر نشین چارت هفتگی Gaon و تونسته رتبه ی 40 از 200 رو در چارت دانلود Gaon کسب کنه.

در ضمن در نظری با نام الهام درخواست شده بود تا آهنگ در حال پخش وبلاگ رو برای دانلود بذارم,تراک سوم (Imagine) رو دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب برید.(+2 عکس جالب)


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:cnblue,first step,cnblue 2011,, ׀

هر چند قبلا این آهنگ ها رو هم توی آلبوم392 هست, اما این سه تا آهنگ به نظر من تنهایی یک آلبوم کامل هستن,در یه کلام تعریف cnblue توی این سه تا آهنگ وجود داره(البته نظر شخصی من).

به هر حال این سینگل در تاریخ [2010/06/23] در ژاپن منتشر شده و اولین سینگل ژاپنی cnblue به حساب میاد.

دانلود در ادامه.

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آذر 1393برچسب:The wy,cnblue,one time,ready n go,eclipse, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com