I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.26

CNBLUE Kang MinHyuk!! Interview with New Monday has been revealed! Please check this out RIGHT NOW:)

http://bit.ly/1uVEDk3

مصاحبه ی مین هیوک با New Monday منتشر شده! لطفا همین الان ببینیدش :)

 



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت0:19---8 آذر 1393
ممنون از راهنماییتون.
دقیقا فکر کنم cnblue مارو تحریم کرده...!
پاسخ:اگه نشد بگو برنامه رو برات آپلود کنم :)


مهسا19
ساعت3:58---7 آذر 1393
وا برا منم نیومده!!!! :|
پاسخ: دیگه فقط سی ان مونده بود ما رو تحریم کنه هااااا


Nikoo
ساعت3:16---7 آذر 1393
عزيزززم هرروزبهترميشه
برامنم نيومده
پاسخ: برای ایرانیا نیومده کلا :|


yas
ساعت23:57---6 آذر 1393
پس چرا واسه لاین من نیومده بود؟
میشه بگین چجوری weibo رو دارین؟من هرکاری کردم درست نشد
پاسخ: واسه منو و دوستمم نیومده بود :| خود برنامه اصلیش (عکس چشم داره) رو بگیر با اکانت ف.یس بوکت وارد شو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com