I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.28

jyheffect89: In Nanjing~~~~~kyaaa

(برم خودکشی کنم؟ خو اخه چه فرقی دارن اینها!!!!!!‌)



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت22:13---9 آذر 1393
.....درکش کنین تقصیرخودش نیستش که انقدخلوچله
پاسخ: خخخخ یونگ خلوچله عایا؟ :))))


من
ساعت15:05---9 آذر 1393
سلام تبریک میگم وبتون خیلی خوبه
ممنونم از یونگ که چند تا چندتا از خودش برامون عکس میزاره اون دوستی هم که فرمودند یونگ مشکل داره شناخت خوبی نسبت به یونگ نداره مگرنه کسی که تو جهان اینقدر مشهور باشه نمیتونه گفت مشکل ذهنی داره شوخی شم قشنگ نیست با تشکر ازشما پوران خانوم
پاسخ: سلام ممنون از لطفت. شوخی بودنش که مسلمه! کسی که اینجا نظر میده مطمئنا خودش عاشق پسراس! پس ناراحت نشو


houra
ساعت23:07---8 آذر 1393
يونگي عاشقطرح سوال شده ها من كه نتونستم اين مسئله رو حل كنم شما تونستين
ممنون
پاسخ: من که فرقی نمیبینم!


اسمان ابی
ساعت1:12---8 آذر 1393
این بچه رو باید به یه روانپزشک نشون بدن فکر کنم داداشمون خل شده
پاسخ :|


زهرا
ساعت21:57---7 آذر 1393
فقط بالایی روشن تره همین
حداقل سوال طرح کنه فرقه این عکسای جفتش تو چیه؟! ما جواب بدیم!
والااا بخدا
پاسخ:بستگی داره جایزه اش چی باشه!‌:)))))))


آرامیس
ساعت18:03---7 آذر 1393

خخخخخخخ.این دفعه منم نمیتونم هیچ تفاوتی پیدا کنم.
پاسخ: میخواد منو دیوونه کنه!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com