I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

این چن وقته رو که تا اوایل سال بعد میلادی خبر و برنامه مهمی نیست, میپردازیم به اینجور چیزا و البته یه سری امور پشت پرده که ایشالا آثارش 3/4 ماه دیگه درمیادخنده

این اجرا مربوط میشه به 19 ژانویه 2013 و اجراهای کام بک گروه در برنامه های مختلف.این اجرا در برنامه Music Core بوده که از شبکه MBC پخش میشه.

دکور جالب و مهیجی داره, اگه کسی ندیدتش حتما بگیره ببینتش!!!

حجم:71.33MB

لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت0:41---13 آذر 1393
اجراشون حرف نداشت! مرسیییی
پاسخ:خواهش میکنم


آرامیس
ساعت20:26---10 آذر 1393
دانلودش کار نمیکنه عایا؟این همه تعریف کردم :|
پاسخ:خخخخخخخ شرمنده یه حرف اضافه زده بودم تو آدرس.........صبح زود بود اشتباه شد^_^


kiarash
ساعت19:22---10 آذر 1393
حالا ک خبر خاصی نیس کنسرت بزارین
این همه بچه ها تور رفتن اماشما کنسرت ها رو آپديت نکردین!!
لطفا دست بجمبونین چون ماهم خیلی دوس داریم ببینیم
پاسخ:حرف شما متینه!!!! منظور منم از پرداختن به این چیزا....کنسرتا رو هم شامل میشه! البته با توجه با آرشیو وب, فک کنم 3/4 تا کنسرت رو نذاشته باشم که ایشالا در اسرع وقت شروع به آپ کردنشون میکنم^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:آهنگ های CNBlue,دانلود آهنگ,آهنگ کره ای, آلبوم cnblue,آهنگ ژاپنی, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com