I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.02

jyheffect89 I won first place on the Weibo Gaon Weekly Chart for the second consecutive week~ haha, it’s so amazing! Thank you fans for always supporting me! I also thank Weibo for creating such a cool banner for me

من جایگاه اول چارت هفتگی گایون ویبو رو برای دو هفته ی متوالی بردم...هههه...این عالیه!!! ممنونم طرفدارها برای اینکه همیشه منو حمایت میکنید! من از ویبو هم تشکر میکنم برای ساخت این بنر باحال ,برای من!

 

 



نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت21:13---12 آذر 1393
سلام
تالار انجمن دوباره خراب شده یا فقط مال من باز نمیکنه؟
پاسخ:سلام. مشکل از انجمنه :(


Nikoo
ساعت15:41---12 آذر 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com