I.Boice | Iranian Boice Community


*لینک دانلود آهنگ ها اضافه شد*

2014.11.21

یونگ هوا رادیو BEAT رو برای چهارمین بار, با اهنگ جدید اپدیت کرده :)

این بار دوتا از اهنگ های خودشون رو انتخاب کرده!

1. Pixie Lott - Cry Me Out

2. Glen Hansard - Lies

3. George Michael - Faith

4. Puff Daddy, The Family (feat. Faith Evans, 112) - I'll be Missing You

5. Gavin DeGraw - Fire

6. Backstreet Boys - Incomplete

7. Jay-Z - Song Cry

8. CNBLUE - I'm Sorry

9. JJ Lin - Practice Love

10. CNBLUE - Can't Stop

 

لینک دانلود آهنگ ها:

(همگی در یک فایل زیپ, به جز دو آهنگ CNBLUE)

حجم:46MB



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:25---14 آذر 1393
سلام پوران جونم خوبي ؟ شرمنده من انقدر دير ميام نظر بدم سعي ميكنم زودتر بيام بابت پست قشنگتم خيلي خيلي دستت درد نكنه
پاسخ: سلام عزیزممممم ممنوم! دشمنت شرمنده عزیزم همین که هربار میای منو خجالت میدی کافیه ...خواهش میکنم گلم :*


رز
ساعت16:49---14 آذر 1393
به سلیقه این بشر آدم میمونه چی بگه ممنونم
پاسخ: فوق فوق العاده!


yonghwa
ساعت10:35---13 آذر 1393
کی واسه دانلود میزارینش؟
من اهنگ های دفعه قبلو گوش دادم خیلی قشنگ وشاد بودن منتظر ایناهم هستم
پاسخ: اهنگ های این سری خیلی قشنگ تره! من مال این سری رو بیشتر دوست داشتم! هادی وقت کنه تا 2/3 روز دیگه میزاره


اسمان ابی
ساعت1:22---13 آذر 1393
وااااااااای عالین
پاسخ: ^ــــــــــــــــــ*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com