I.Boice | Iranian Boice Community


حس توصیف ناپذیری دارم از گذاشتن این پست....

حدود دو ماه که در تلاشم این فایل رو آپلود کنم که بالار دیشب آپ شد!

این پشت صحنه مربوط میشه به روز اول کنسرت FNC Kingdoam که در 15 مارس امسال در توکیو برگذار شده بود.

حجم:217MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

puran
ساعت16:43---15 آذر 1393
Wo0o0o0o0ow hady jam mamnoon belakhare bade sal ha gozashtish!
beri conserteshon ishalla
پاسخ:به خدا اگه این آپلود بوی و آپلود باز همگاری میکردن زودتر میذاشتم......


شین وو
ساعت10:10---15 آذر 1393
دمت گرم داداش دارم دانلود میکنم خیلییییییییی مرسییییییییییییییییییییییییییی یی بازم از پشت صحنه ها بزار بیشتر از هرچیزی پشت صحنه ها حال میدن خخخخخخ
پاسخ:رو چشم :دی البته اگه این سرور ها یاری کنن


sara
ساعت10:08---15 آذر 1393
سلام.......مرسی...عالی بود...
راستی اگه فن میتینگ یونگ هوا هم با کیفیتش رو پیدا کردین بزارین...خیلی دوس دارم ببینم...
این کنسرت جدیداششم همین طور
پاسخ:حتما.....ولی تو همون پست توضیح دادم که احتمال زیاد بهار سال بعد منتشر بشه!


houra
ساعت23:30---14 آذر 1393
خيلي ممنون
پاسخ:^_^


سوگل
ساعت16:51---14 آذر 1393
میسی بابت پشت صحنه
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 14 آذر 1393برچسب:کنسرت fnc king dom,ادومین کنسرت خانوادگی کمپانی FNC,کنسرت ژاپن اف تی آیلند,CNBLUE,FT Island,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com