I.Boice | Iranian Boice Community


 안녕하세요 기타치는 종현입니다. 칠레까지 함께해 주신 모든 분들 감사합니다! 늘 기억하겠습니다!! 늦었지만 새해 복많이 많이세요 그리고 저희 씨엔블루 앨범도 많이 사랑해 주세요!!

 Hello,this is guitarist Jonghyun. Thank you for being with us up to Chile! I will always remember!! Although it’s late, I wish you receive many, many blessings for the new year, and, please give lots of love for CNBLUE’s album

سلام,جونگ هیون گیتاریست اینجاست.تکر از شما به خاطر همراهیتون توی شیلم!من همشیه به خاطر خواهم داشت!!اگر چه در این اواخر من برای شما دریافت برکت خیلی زیادی می کنم,و,لطفا آلبوم جدید CNBLUE رو دوست داشته باشید!!


نظرات شما عزیزان:

vm
ساعت21:45---13 بهمن 1392
سلام

عکسای هیچ کدوم از توییترا باز نمیشن.اشکال از مرورگر خودمه؟

منم ممنونم از زحماتتون
پاسخ:نمی دونم,فردا دوباره آپلود می کنم.


مهدیه
ساعت20:16---13 بهمن 1392
سلام منونم به خاطر همه پست ها!

خسته نباشید واقعا!
پاسخ:خواهش می کنم^_^ نمی خوام زیرنویس مودبانه بیام,ولی واقعا نظراتتون باعث دلگرمی این حقیر میشه...................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:جونگ هیون,jung hyon tiwwter update, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com