I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.07

leejungshin91: Everyone please wear more warm clothes and stay warm!

همگی لطفا لباس های گرمتر بپوشید و گرم بمونید!

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت12:00---18 آذر 1393
الهی یکی به من بگه این سینبا و شین چرا انقدر دوست داشتنی هستن؟؟
واااااای سینبا یکم پشمالو تر شده دوست داشتنی تر هم شده ....
واااااااای شرط میبندم خیلی هم نرمه موهاشششششش مااااااااااااااماااااااااا منم سینبا میخووووووووووووووووووام
با تشکر و سپاس از پوران جونی
پاسخ: قربونت خانومی ^^ منم سیمبا میخوامممممم :|


آرامیس
ساعت15:44---17 آذر 1393
چقد من این بچه رو دوست دارم : X : X
پاسخ: مـــــــــــــــــــــنم خیلی!!! خخخ یه وقت هایی فکر میکنم بیشتر یونگ دوسش دارم :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com