I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.04

عکس های تقویم season greeting 2015

من هرچی صبر کردم عکس های با کیفیت بیاد...خبری نشد :| فعلا همین ها رو الی الحساب داشته باشید ^^

 


نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت1:11---19 آذر 1393
ببخشید...
لوکس بلاگ یه کم قات زده بود مجبور شدم پست جدا بفرستم....
پاسخ: خواهش میکنم پست من و تونداره!


کیارا
ساعت16:42---18 آذر 1393
چقده این عکسا قشنگ بوووووووووووووود
آدم تو تقویمش همچین پسرای ماهی باشن که دیگه غمی نداره نه واقعا داره؟؟؟

یونگ تو عکس 4می مثه این پسر بچه تخسا افتاده عزیـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــزم

خیلی خوشگله این عکسااااا منم میخوااااام پوران جونم
پاسخ: ماهم میخواهیم :(


hanieh
ساعت1:39---17 آذر 1393
سلامممممم
جیغغغغغغغغغغغغغغ عکسا عالی بود ............خیلی خوشمل بود....... یکی اب قند بیاره من با عکس اخریه یونگ نابود شدمممممممممممممم خیلیییییییییییی نازه
پاسخ: سلام عزیزم! اره بدجوری آب قند لازمه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com