I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

از اونجایی که CNBLUE داره تک تک جایزه ها رو شکار میکنه! به این جشنواره هم رحم نکرد و تونست در این جشنواره چینی جایزه بهترین گروه رو دریافت بکنه.

هنوز از اجرای گروه نتونستم چیزی پیدا بکنم, اما ویدیوی red carpet و دریافت جایزشون رو پیدا کردم.

با آرزوی موفقیت های بیشتر برای cn....

red carpet:

 

دریافت جایزه:



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت0:14---18 آذر 1393
نه تو دعوا داشتی, میشناسمت!!! دیگه دوست ندارم!!
سنگ پا هم خودتی!!!!!
پاسخ:ممنونم از لطفی که بهم داری ^_^


پوران
ساعت19:37---17 آذر 1393
دعوا داری؟؟؟؟
پاسخ:خیر....شوخی دارم :دی


آرامیس
ساعت18:27---17 آذر 1393
در کت و شلوار پوشیدن ، جونگ شین و مین هیوک دارن کم کم از یونگ هوا و جونگ هیون خوش قیافه تر میشن
ممنون
پاسخ:اما از دید مو هم دارن جلو میافتن....یونگ هوا شبیه سنگ پا شده بود....جونگ هیونم که......!!!!! خواهش میکنم


دارتانیان
ساعت18:26---17 آذر 1393
هیون هیچوقت یاد نمیگیره چطوری باید کلاس بذاره؟ چرا واقعا؟

ممنون!
پاسخ:همینش خوبه دیگه....خاکیه^_^


ماندانا
ساعت18:06---17 آذر 1393
وای خدا یونگ چه بامزه چینی حرف میزنه.ولی با پوران موافقم سی ان هر روز داره دختر کش تر میشه.

پوران
ساعت16:14---17 آذر 1393
سلام و خسته نباشید!
عرض شود که بنده بعد دیدن این ویدئوی ردکارپت دارم میرم اقدام به خودکشی کنم! ای ملت دلیل مرگ مرا بدانید
وصیت میکنم توی مراسم یاد بودم حتما سی ان رو دعوت کنیداااا
و دراخر پندی برای شما برادر!! عایا کیفیت 360 مناسب این ویدئو است؟!! نه واقعا این کیفیت پایین برای این ویدئوی دخترکش مناسبه؟!!!
پاسخ:..............پیدا نکردم! do U understand؟ پیدا نکردم! اگه پیدا می کردم حتما لینک دانلود جداگانش رو میذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 16 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com