I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.09

cnbluegt0515: today weather is so good

ویبو: امروز هوا عالیه!

cnbluegt: whether the weather is better or my phone is better i didn't shave today just because i'm a man

اینستا: هوا بهتره یا گوشی من؟ من امروز صورتمو اصلاح نکردم چون یه مردم!



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت16:41---22 آذر 1393

يكي نيست بگه عزيزم اگه تنبلي اجازه نميده ريش بزني چرا گردن مرد بودن ميندازي يعني هر كي ريششو نزنه مرده هركي بزنه.....
اخه يه ذرهم فكر بقيه اعضاي گروهو بكن كه بنده خداها هر روز ريش ميزنن خخخخخخ ادميزاد با اين حرفت هزار و يه فكر ميكنه
خيلي ممنون
پاسخ: خخخ شما اون به اون فکر خوب ها بیاندیش



شین وو
ساعت10:52---19 آذر 1393
بابا مرد شده پسرممممممممممممممم .... مرد شده ..مرد شده ...غلط کرده مرد شدههههههه تنبل ...........من اصلا از این ته ریش هایه سیخ سیخی بدم میاد..ایششششششششششششش
یه دونه ریشت رو میزدی اونم نزن کامل بشو هپلی ایشششششششششش
هیون مرده پشمالویه من! ایشششششش!
بدم میاد! اونی هووووووووووووووم!
ممنون ازت هووووووووووم
پاسخ:خخخخ بخودت مسلط باش اونی! کره ای ها سالیان سال هم اصلاح نکنن هپلی نمیشن خخخ میریم دعواش میکنیم دوباره هرروز ریشش رو بزنه!


هادی
ساعت1:08---19 آذر 1393
همچین میگه اصلاح نکردم هر کی نبینتش فک میکنه شده بابانوئلی چیزی......
اگه اینجوری باشه که من باید بگم"شدم انسان اولیه"
مرسی
پاسخ: خخخخ اره آدم فکر میکنه الان کلی ریش داره :))) خواهش میکنم^^


دارتانیان
ساعت22:25---18 آذر 1393
نع بابا؟!
چرا هیون یکم این چیزا رو یاد بقیه ی گروه های کره ای نمیده؟ بعضیاشون تازگیا شور کارای دخترونه رو دراوردن.

پاسخ: واقعا :| هیون دید اونبار از ته ریشش استقبال شده! خودشم تنبل! دیگه چی بهتر از این!!


آرامیس
ساعت21:47---18 آذر 1393
پسر گلم!شما دفعه اولت نیست! فک نکن ما نفهمیدیم.هر وقت حال نداشته باشی میپیچونی! بله. بر منکرش دو صد بوق به قول دارتی!
پاسخ: خخخخ دقیقا... حسش رو نداره!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com