I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.09

یونگ هوا برای سومین هفته ی متوالی در صدر چارت گایون ویبو!!

دیگه زبونش قاصره از تشکر :) فقط اسمایل فرستاده!!

 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت16:34---22 آذر 1393
ايشالا كه هميشه موفق باشه در ضمن يه معجزه ايم بشه سري دوم سه تفنگدارو بسازن
پاسخ: ایشالا :) بعید میدونم! همون بهتر که نسازن!


دارتانیان
ساعت10:59---20 آذر 1393
نوکیا x2 رو عشق است و لا غیر! مدیونید اگه بخندین !
پاسخ: وقتی خودت میخندی چه توقعی از من داری خو :))))


هادی
ساعت1:06---19 آذر 1393
آیفون 6 پلاس؟!
نچ نچ...دارن به مرفحین بی درد تبدیل میشن
پاسخ: یجوری تعجب کردی انگار قبلا بجای ایفون ...کتلت دستشون بوده خخخخ خو برادر من اینها قبلا هم ماشالا مرفه بی درد بودن ک!


آرامیس
ساعت21:51---18 آذر 1393
خواهش میکنم جناب یونگی خان.قابلی نداشت! با اون آیفون سیکس پلاست! دلمم نمیاد بگم کوفتش شه! چق من دل رحمم آخه.خخخخ
پاسخ: اخه مین و شین هم آیفون 6 خریدن!! خو منم میخوام!!! خدا شاهده برای رعایت عدالت میگم! وگرنه من به 0012 قانع ام!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com