I.Boice | Iranian Boice Community


JYHeffect: 2014.12.09

~~~~~~~킹덤 준비~~ Oh...... 조합이

Prepare Kingdom ~~ Oh ...... combination

آماده شدن برای کنسرت کینگدام FNC....اوه...کار ترکیبی...



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت16:32---22 آذر 1393
چييييي؟ يعني قسمت دوم سريالو نمي خوان بسازن پوران جون مطمئني اين خبرو كجا اعلام كرده ؟ من الان دارم دق ميكنم هي منتظر بودم تا يكي بگه سري دومو دارن مي سازن حالا چي كار كنم
اگه من سري دومو نبينم دق ميكنم مطمئنيد خبر قطعيه كمپانيه يونگم اعلام كرده؟ من نابود شدم
پاسخ: اره عزیزم یه سرچ ساده به اسم سریال بزنی میبینی همه ی سایت ها این خبر رو اعلام کردن! خدا نکنه عزیزممم اشکال نداره یه سریال بهتر بازی میکنه!


مهسا19
ساعت4:46---21 آذر 1393
چیییی؟ واقعا دیگه سریال بی سریال؟؟؟؟ نهههههههه من پارک دال هیانگ میخواااااااام
پاسخ: متاسفـــــــــــــــم!!! :))))))))


آرامیس
ساعت13:07---20 آذر 1393


پاسخ: خیلی تو روحشون! اینبار اگه برای شبکه SBS یا MBC بازی نکنه اصلا نگاه نمیکنم!!!!



آرامیس
ساعت20:26---19 آذر 1393
سلام.پوران جون،سیزن دوم سه تفنگدار کنسل شده؟من یه چیزایی خوندم تو سایتای خارجی. دالییییییی
اگه حس کردی این خبر اشتباهه و این کامنت نباید تایید بشه تاییدش نکن عزیز
پاسخ: سلام.نه عزیزدلم خبرت متاسفانه کاملا درسته!!! تو روح اونهاییکه سریال رو ندیدن تا ریت سریال بره بالا ....که اینها بردارن فصل دومو کنسل کنن!!!!!!! خبرش از دیروز همه جا رو برداشته :(


هادی
ساعت1:04---19 آذر 1393
خدا کنه امسال کسی چیزیش نشه دوباره دوماه عقب بیافته
پاسخ: ایشالا که امسال کسی چیزیش نمیشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com