I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

در 2 نوامبر 2012, کاروان برنامه Music Bank به شهر Viña del Mar شیلی رسید و اینبار cnblue رو هم با کسر یک عضو همراه خودش کرد.

در اون زمان, جونگ شین به دلیل فیلمبرداری سریال "دخترم سویونگ" نتونست هراه بقیه به شیلی بره, اما گروه با ترکیب سه نفره یه اجرای عالی رو از خودش به جا گذاشت.

در این اجرا دو آهنگ Intuition و Love رو خوندن و یونگ هوا هم به صورت سولو آهنگ Love me Tender خونده.

لینک دانلود اجرای گروه:

حجم:199MB

 

لینک دانلود اجرای آهنگ Love me Tender:

حجم:38MB


نظرات شما عزیزان:

اتنا
ساعت17:43---23 آذر 1393
قشنگ بود!
ممنون!
ولی حیف که شین نبود!
پاسخ:خواهش میکنم......ولی تلافیش رو توی بلومون در آورد


houra
ساعت16:25---22 آذر 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد خيلي خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ:خواهش میکنم


پوران
ساعت15:22---20 آذر 1393
هیچ وقت نمیتونم احساسمو موقع ضبط Love me Tender فراموش کنم!!! نوستالژیهِ نوستالژیه!! مرسی بایت یادآوریش^^
پاسخ:خواهش میکنم......


آرامیس
ساعت13:09---20 آذر 1393
عمرا اگه دان کنم.ایشش! ینی چی بدون شین اجرا میکنن؟ میرم اون یارو رو ترورش میکنم ها!

پاسخ:خی حالا چرا میزنی؟ ولی یونگ هوا یکی دوتا حرکت میزنه عالی....دان نکنی از دستت رفته هاااا از من گفتن بود


دارتانیان
ساعت10:57---20 آذر 1393
برای پست ممنون...ولی بدون شین من اصن رغبت نمیکنم ببینمش!
بازم ممنون
پاسخ: درسته شین نیست ولی بازم یکی دوتا حرکت یونگ هست که نبود شین رو جبران کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com