I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.10

In the midst of practising for FNC Kingdom concert! My..hair is really long… Anyway since  its winter I am using my thick hair to keep warm kk. Everyone please be careful not to catch a cold~!! Let’s meet during Kingdom concert!

وسط تمرین کنسرت FNC Kingdom.! موهام خیلی بلند شده...بهرحال من درطول زمستون از موهای ضخیم برای گرم نگه داشتن استفاده میکنم ککک. لطفا همگی مراقب باشید سرمانخورید! همدیگه رو در طول کنسرت Kingdom میبینیم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت16:09---22 آذر 1393
اين مدلي خيلي بهش مياد ولي نبايد بلندتر كنه اونوقت ميشه شبيه موهاي يونگ تو دوران فيلم برداريش خيلي ممنون
پاسخ: اره الانم یکم کوچولو کوتاهش کنه بهتر میشه ^^


مهسا19
ساعت3:40---22 آذر 1393

تقصیر این طفلی چیه؟ من مینیو میگم! دقیقا حرفش همین معنیو میده... به خواهرمم گفتم قبل اینکه بگم یاد خرس :| افتادم گفت وا! مگه خرسه؟؟؟ :|||
به نظر منم الان همه چیز موهاش عالیه فقط دیگه بلندتر شه بد میشه 3>
پاسخ:خخخخ ببخشید دارتی جان :) بعله بعله الان موهاش عالیه!



lovely
ساعت23:34---21 آذر 1393
واقعا موهاش خوفه اونی؟اره خو ناراحتم مو کوتاه بیشتر بهش میاد...:
پاسخ: رنگ موش که حرف نداره! اندازه اشم خوبه بنظرم! ولی بلندتر بشه,بهش نمیاد!


Nikoo
ساعت10:10---21 آذر 1393
عزيزم چه گوگول شده
اقاميخواسته موهاشوبلندكنه دنباله بهونه بوده
ولي بين كره اياخيلي مسخرس كه اگه پسري موهاشوبلندكنه كلي بدوبيبراه بهش ميبندن اون وقت بااينكه طرف رفته موهاشوصورتي كرده مشكلي ندارن
پاسخ: جدی میگی؟ دقت نکردم! فکرمیکردم کلا اُپن مایندن خخخخخ


مهسا19
ساعت4:52---21 آذر 1393
دقیقا با خوندن این توییتش به منم این حس دست داد که دارم نوشته یه خرسو میخونم :|||| به من چه خودش گفته خب......
پاسخ: خخخخ دارتی تقصیره توئه ها! :)


lovely
ساعت19:51---20 آذر 1393

وایییییییییی......ولم کن من برم خودکشی.یعنی چی مو بلند گرمم می کنه؟پس ما دخترا باید همیشه گرمازده بشیم دیگه...ای خدا اون از هیون اینم از ایشون...من دارم دق می کنم...یکی بامن هم دردی کنه..
پاسخ: الان موهاش که خوبه! برای چی نارحتی؟‌:)



دارتانیان
ساعت10:43---20 آذر 1393
وا ! پسرم مگه شما خرس گریزلی هستی که تو زمستون موهاتو بلند میذاری؟
مگه نمیگفت تلاش میکنم موهای کوتاهی داشته باشم؟ عایا خود درگیر شده؟
عکساش ولی بامزه ان انگار کنسرت جمعی بهشون خوش میگذره! شایدم البته تبلیغ کنسرت دسته جمعی دستور از بالا باشه! بچه های بالا!خخخخ
پاسخ: خخخخ اره دقیقا داشت تلاش میکرد کوتاه کنه موهاش رو ....مین هم خوددرگیر شد رفت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com