I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.11

هنوز ترجمه نشده!!!

اینجور که من از کامنت هاش متوجه شدم! این تیتراژ سریال bad guys و بخاطر پایان این فصل از سریال ,جونگ شین ناراحت بوده!!!!



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت15:52---22 آذر 1393
من اينسريال و نديدم ولي بايد الب باشه كه اين بچه انقدر ناراحته خيلي ممنون
پاسخ: وقتمون خالی بشه اینم میبینیم :)


آرامیس
ساعت16:27---21 آذر 1393
شدیدا حق با شماست! اون سریال هم کشش داره ها!آدم دلش میخواد ببینه ولی نمیتونم ببینم! ینی تا میای در داستان سریال غرق شی،یهو.....! چی بگم والا!
پاسخ: عه!! من فکرمیکردم فقط خودم اینجوریم خخخخ سریاله بدجوری کرم داره!!!! دلم میخواد ببینم خو :(


دارتانیان
ساعت13:14---21 آذر 1393

شما اعصاب خودشو خورد نکن پسر جان!
به جهنم! سریال تموم شد که تموم شد...فصل 2 لغو شد که لغو شد...از ما یاد بگیر که مث شیر واستادیم و اصن ناراحت نیستیم ...
پاسخ: ببین ما اصلا ناراحت نیستیم!!! گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه



آرامیس
ساعت11:16---21 آذر 1393
عوض اینکه سریال بقیه رو ببینی،سریال هیونگ خودتو میدیی یه کم ریتینگش بره بالاتر.این قد ما رو اذیت نکنن
bad guy فکر کنم خشن و پر از قتله!نبین این چیزا رو بچه!
پاسخ: خخخخ هرچی باشه بهتر از اون سریاله اس که داداشش میبینه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 21 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com