I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.14

cnbluegtㅋㅋㅋㅋㅋ Tanie the Bunny

تانی خرگوشه!!

 

2014.12.14

Everybody have a nice meal

همگی شام خوبی داشته باشید!!

 

2014.12.14

cnbluegt: Last year i often went to (snowboarding) ㅜㅜ when can i go ㅠㅠ

پارسال من اغلب به اسکی میرفتم....کی میتونم برم...

لینک دانلود ویدئو:

 

 

2014.12.14

cnbluegtIt has been a while since our last greetings ㅋ

 

لینک دانلود ویدئو

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:31---29 آذر 1393
ای جانم تانی...
هیون کشت اینارو چقد باهاشون ورمیره آخه؟ اگه دختر داشته باشه فک کنم هرروز یه بلایی سر موهاش بیاره...
اسکیشم که.....
پاسخ: اره دقیقا! احساس میکنم بچه هاشو دیوونه میکنه خخخخ


شین وو
ساعت12:31---25 آذر 1393
دیدی چی شد اونی؟؟؟ هیون چشمش خوب شد عقلش پاره سنگ برداشت....
آخه برادره من یه کلمه بنویس من چشمم خوب شد نگران نباشید آخه این کارا چیه؟؟؟؟
ترسیدم بابا...بچم افتاد...ایشششششششش :)
دمت گرم بسی خندیدیم خخخخ
پاسخ: خخخخ شنیدن کی بود مانند دیدن!!!!! گفته اینجوری حتمی باورتون میشه :))) خخخ اونی مراقب بچه ات باش!!


آرامیس
ساعت19:03---24 آذر 1393
اوه اوه اوه!فیلم اسکیو! تصویر آهسته رو. چه آهنگی روش گذاشته!
پاسخ: خیلی خفن بوداااا...بشدت تحت تاثیر قرار گرفتم!


آرامیس
ساعت18:17---24 آذر 1393
باشه هیون.باور کردیم.چشت خوبه.عی بابااااااا!
پاسخ: اگه باور نکردی توانایی اینو داره که لنز رو بیشتر تو چشمش فروکنه هااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com