I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.15

KINGDOM BAND2 rehearsal for FNC KINGDOM Concert
Led by Lee Jonghyun
*Jonghyun, Jaejin (FTISLAND), Choa (AOA), Juniel & Minhwan (FTISLAND)

گروه دوم: جونگ هیون (لیدر).جه جین و مین هوان از اف تی آیلند ,چوآ از AOA و جونیل

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:09---1 دی 1393
آره
کککک اینا (کلا 4تاشون) آره ولی فک کنم هونگ کی خودشو بکشه
پاسخ: دقیقا!


مهسا19
ساعت2:42---30 آذر 1393

ولی الان دارم دقت می کنم می بینم هست استتار کرده خب به من چه! تازه من دیشب علاوه بر تماااااااام سایتا و پیجایی که باید سر میزدم هم با لپ تاپ هم گوشی کلا هم قاطی کرده بودم یه 10 صفحه ام اینجا خودنم نظر دادم دیگه واقعا هنگ بودم خسته هم بودم واقعا چشمم ندیده!
میگم این اف تیا حسودی نکنن پسرای ما لیدرن!!!!
پاسخ: خخخخخ کاملا معلومه خیلی خسته بودی که هیون رو ندیدیااااا :) نه بابا جه جین و مین هوان از خودمونن :))))


مهسا19
ساعت3:43---29 آذر 1393

جونگ هیون خودمون؟ پس چرا تو عکس نیست؟
پاسخ هست شما ندیدی :)



lovely
ساعت18:15---25 آذر 1393

میشه توضیح بدین چه خبره؟من اصا موضوع رو نفهمیدم...این چه جور برنامه هس؟


پاسخ: مراسم جوایز شبکه ی SBS که یونگ هوا قراره همراه 4نفر دیگه مجری باشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com