I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.15

 Producer ‘JooHyung Kim’ ‏
pdjay: Before I sleep, here’s Lucky Boys Yonghwa’s B-cut…(It’s my phone camera TT

تهیه کننده ی این برنامه عکس یونگ هوا رو توی انستاگرام خودش آپدیت کرده و نوشته: قبل از اینکه بخوابم,پسر خوش شانس, یونگ هوا اینجاست....(این عکس دوربینه خودمه)

 

دوستان ببخشید که این سه روز بخاطر مشکل نت ام نتونستم سر موقع پست ها رو بزارم احتمالا تا چند روز آینده هم این مشکل حل نشه :| ولی با این حال سعی میکنم به موقع آپ کنم پس مشغول الذمه اید اگه نظر نذارید خنده

 


نظرات شما عزیزان:

کیارا
ساعت16:10---25 آذر 1393
واااااای احلا من عسل
عزیزم چه عنوانیم برا این پسر انتخاب کردن ایول
خداییش از اون 4 تای دیگه خیلی خوشتیپ تره
کاش میشد برنامشو زنده ببینیم ولی فکر نکنم یونگ برقصه
پاسخ: 5تاشونم بچه معروفن خخخخ میتونیم امیدوارم باشیم برقصه!!!


شین وو
ساعت12:41---25 آذر 1393
این برنامه دیدن داره مخصوصا که شیرین عسله بابا هم توش هست خخخخ:)
پاسخ:اخ گفتی ^^


اسمان ابی
ساعت2:35---25 آذر 1393
شیرین تر از عسلو خوب اومدن هاهاها
پاسخ: دقیقا!


آرامیس
ساعت18:37---24 آذر 1393
ینی چی؟یونگ رفته تو کار رقص؟
پاسخ: من خیلی دوست دارم بتونه خیلی خوب برقصه! چون واقعا دوست داره!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com