I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.15

Special duet stage 03 - for Fnc Kingdom
?CNBLUE Lee Jung Hyun × Who is

استیج ویژه شماره ی 3 برای کنسرت FNC کینگدام: جونگ هیون از سی ان بلو و چه کسی؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:48---30 آذر 1393
واقعا؟ ایول (آیکون شادی) میخواستم فقط یونارو بگما گفتم یه شانسی برا خودم بذارم خوبه یونارو دوس دارم ولی خوش به حالش...
اصلا این جونیل ... :||||
پاسخ: واقعا خوش بحالش :/


مهسا19
ساعت3:53---29 آذر 1393
نه ممکنه کاملا بسته باشه ولی من به چوآ و یونا شک دارم! یونام موهاش کوتاهه تازه!
فقط خدا کنه اونی که خودت میدونی نباشه :|
هرکی هست کوفتش بشه :||||| و جونیلم نباشه اصلا حوصلشو ندارم هرچند هنوز برام سواله که تو کینگدام قبلی چرا این دوتا لاو فالزو نخوندن!!!!!!!!!
پاسخ: آفرررررررررین حدست درست بود! یوووناس!!!!!! اره جونیل رو اعصابه!


Mohammadreza
ساعت22:00---26 آذر 1393
خب دلیل نمیشه شاید مو هاشو بسته
پاسخ: موهاشون بلنده بازم معلوم میشه :)


اسمان ابی
ساعت1:18---26 آذر 1393
هرکسی هست من یکی حسودیم شد هاهاها
پاسخ :))


رز
ساعت19:17---25 آذر 1393
این خانوم از AOAچوآآ نیست؟همگروهی جدیدش
یه حسی بهم میگه جونیل نیستش ؟




پاسخ: بنظر منم یا چوآس یا جیمین!


shiva
ساعت18:58---25 آذر 1393
Jimine aoa. Sad dar sad motmaenm
پاسخ:بین دخترهای کمپانی فقط جیمین و چوآ موهاشون کوتاهه! صد در صد یکی لز این دوتان :)


Mohammadreza
ساعت18:43---25 آذر 1393
یه شکل کاملاً ضایعی Juniel ئه
پاسخ:فکرنکنم جونیل باشه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com