I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.16

MR_KANGGUNWith a really cute child called Gomduri? Gomdoori? at a coffee shop! really cute ㅠ because black clothes look scary it will probably growl at me, and of all things I wore a black coat and I had to take a risk to hug it but in the end I managed to take a photo while hugging it! cute

همراه یه توله ی خیلی بامزه به اسم ?Gomduri? Gomdoori توی کافی شاپ!!! خیلی بامزه اس!!! چون لباس مشکی میترسونتش احتمالا به من و همه چیز خشمگین پارس میکنه!! من کت مشکی پوشیدم و با بغل کردنش ریسک میکنم اما درنهایت من موفق به بغل کردن و عکس گرفتن باهاش شدم! بامزه اس!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:56---29 آذر 1393
وای خدا این عین عروسکه الهیییییی
چرا مینی یه سگ نمیخره وقتی انقد دوس داره؟!
پاسخ: واقعا چرا!؟؟؟


رز
ساعت17:57---26 آذر 1393
سلام میخواستم واسه تنوع از هر یه شکلک زیاد بزارم واسه نظرات پست ها ولی دیدم چیز جالبی از آب در نمیادSorryپوران جونم
پاسخ: خواهش بانو ولی خوب بود عزیزممم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت10:38---26 آذر 1393
اینجا پشت صحنه اون برنامه ای که مینی می خواد توش مجری ثابت باشه نبس؟
پاسخ: نیمدونم بانو :|


رز
ساعت19:14---25 آذر 1393




پاسخ:اینقدر بامزه بود؟ :)))))


Nikoo
ساعت17:34---25 آذر 1393
واااااي خداقلبم........
پاسخ: نفس عمیق بکش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com