I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.16

~~~~~~~~ leejungshin91Ramen kya

رامن ~~~~~~~~!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:19---2 دی 1393
من حرفی از یونگ زدم؟!
منم همونجا جوابتو میدم
پاسخ: خخخخ پس در فیس منتظر شما هستیم!


مهسا19
ساعت4:13---1 دی 1393
خخخخخخ
حالا اگه عروس خانوم خودت باشی چی؟
گیر دادما!
پاسخ: جان؟ عروس منم؟ یونگ داماده؟ میشه بعدا تو فیس جواب بدم هاهاها :)))


مهسا19
ساعت2:50---30 آذر 1393

کدوم خواستگاری یا اجبار؟ مطمئنی بعد زن دادنشون پشیمون نمیشی؟
پاسخ: نععععع دروغ گفتم!!!



مهسا19
ساعت4:00---29 آذر 1393
این شینم خل شد رفت :| من باید خودم برم اینارو دوباره مجبور کنم باهم زندگی کنن اینجوری نمیشه!!! یا شمام بیاین بریم براشون خواستگاری :|
پاسخ: پاشو برو که کلی ثواب داره خواهرجان ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com