I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.16

[Lee Jonghyun at ‘Criminal Designer’ VIP Movie Premiere [Press Photos

حضور جونگ هیون در اولین اکران فیلم Criminal Designer, عکس های بیشتر در ادامه

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:20---2 دی 1393
خب به جز این پست که شک دارم تو بقیشون جوابمو دادیا! شاید کلا گفتم یادم نیست...
پاسخ: شاید!!


مهسا19
ساعت4:17---1 دی 1393
یعنی چی ثبت نشده بود؟ فقط اینجا یا کل پستا؟؟؟؟ تو پستای قبلی که بود! یا خدا اگه هیچ کدوم ثبت نشده باشه من خودکشی می کنم :|
پاسخ: اونشب که گفتی نظر گذاشتی برام! هیچ نظری نیومده بود! یه نگاه بنداز!


مهسا19
ساعت2:51---30 آذر 1393
من نظر نذاشته بودم یا نیومده؟!! :|||
پاسخ: مهسا!!!!!!!!!! یه نظرم ازت ثبت نشده بود!!!!!! گفتی نظر گذاشتی ولی اومدم یه دونشم نبود! فکرکردم من اشتباه کردم!!!!!!


کیارا
ساعت15:06---27 آذر 1393

آخی چقده خوشتیپ شده این پسررررر چقده موهاش قشنگههههه عالیــــــــــــــــــــــــــ ــــــه!!!
پاسخ: اره انصافا خیلی عالیـــــــــــــــــــــــــــــــه!


اسمان ابی
ساعت1:17---27 آذر 1393
نشون داد که خوشگل ترین و خوشتیپ ترین پسر سی ان بلو همینه یه مرد کامله
پاسخ: قطعا همین طوره!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت16:16---26 آذر 1393
وااااااااااای!چقد خوش تیپ شده این! مدل مو و لباسش عالیه! آفرین به طراح لباس و موهاش!
پاسخ: اره مخصوصا موهاش!!!!! تیپش عالیه!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com