I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.18

CNBLUE Jung Yonghwa for W Korea Magazine January 2015 issue

پیش نمایش عکس یونگ هوا برای مجله ی کره ای W - تاریخ رسمی انتشار 21 دسامبر

 


نظرات شما عزیزان:

BLUE LOVE
ساعت4:40---29 آذر 1393
سلام جان من کی طراحه اخه دیگه جا واسه لم دادن نبود تو حموم...
( عجب حموم با کلاسی دارن تلویزیون داره خخخخخخخخخخ )اون ولش یونگو چه خشمل شده بلا
پاسخ:سلام عزیز . متفاوته :)


من
ساعت15:16---28 آذر 1393
ووووووی چقدر حالتش سگ داره منو هی گاز میگیره:):):)
پاسخ: اصولا فقط چشم ها سگ نداره؟؟ حالتش رو نشده بودم خخخ


arad
ساعت11:12---28 آذر 1393
من الان غش میکنم وای چقدملوس شده ای خدا
پاسخ: آب قند بیارم؟


hanieh
ساعت23:08---27 آذر 1393
اینا چه عکسایی .....این یونگ اصلا یک ذره به فکرمانیست نمیگه ما سکته کنیم من که به فنا رفتم با این عکساش خخخخ

پاسخ: و ما نیز!


کیارا
ساعت21:48---27 آذر 1393
یا خدددددددددددددااااااااااا
اینو نیگااااا قلبم وایساد چقده باحاله این عکسا
تازه پیش نمایش بود !!!
یهو دیدی از شدت ذوق چلوندمشااااا
پاسخ:ببین بقیه اش چیه!!!!!!!


شین وو
ساعت19:25---27 آذر 1393
آخه فقط یه نفر نمیگه به این بشر که ....حموم دستشویی جایه این کار هاست؟؟؟؟....
تلویزیون تو دستشویی؟؟؟ آخه.....هیچی دیگه!
اما بسی خفن شده میگم اون پشت مشت ها هم یه دو سه تا دافه خوشگل و خفن میزاشتن خیلی بهتر نمیشد؟؟؟ خخخخخخ
دمپایی هارووووو که داره میاد به سمتم خخخخ عاقا خداحافظ خخخخخخ
پاسخ: نع!!!!!!!!!! (ولی انصافا بهتر میشداااا خخخخ) این نشون میده یونگ در هر مکانی جذابه! هاهاها


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت15:18---27 آذر 1393

oh my God! بعضیا چه باکلاس شدن!
پاسخ: بسی خفن شده! عاقا من قلبم ضعیفه!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com