I.Boice | Iranian Boice Community


فیلم سینمایی آکوستیک(Acoustic)

 

 

 

این فیلم دارای سه اپیزود می باشد که هر کدام راجب آهنگسازهایی در شرایط مختلف و ارتباطشان با گیتار آکوستیک

نشان می دهد.

محصول:2010,کره جنوبی

زمان فیلم:90دقیقه

ژانر:درام

 

اپیزود1:بروکلی

بازیگران:

Shin Se-kyung as Se-kyung

Lim Joon-il as Ji-gyu

خلاصه:

سه گیونگ گیتاریست و خواننده ای است که به یک بیماری نادر مبتلا شده و تنها می تواند غذایی به نام رامن بخورد.

او تصمیم می گیرد تا آخرین آهنگ خود را بسازد و ....

 

اپیزود2:حمله نانوایی

بازیگران:

lee jong hyon as Seong-won

kang min hyok as Hae-won

خلاصه:

سه اونگ ون گیتاریست بی پولیه که با درامرش,هاء ون زندگی می کند و از فشار بی پولی تصمیم به فروش گیتار خود می گیرد...

 

 

اپیزود3:باز است

بازیگران:

Baek Jin-hee as Jin-hee

Im Seulong as Ji-hoo

خلاصه:

این قسمت حکایت از سال های آینده می کند که گوش دادن به موسیقی جرم است,

اما پسری برای شاد کردن دوست خود برای او آهنگ های سال 2010 را پیدا میکند و ....

 لینک دانلود:

لینک دانلود پارت اول با حجم 186MB

لینک دانلود پارت دوم با حجم124MB

{زیرنویس و فیلم هر دو در یک فایل زیپ}

 

 طریقه extract اینطور که باید همه فایل ها رو دانلود کنید و در یک مکان قرارشون بدید و پارت اول رو ectract کنید.بعد از extract هم ویدیوی کامل و صحیح و سالم در اختیار شماست!

 بازم اگه مشکلی بود خبر بدید.اگه برنامه winrar رو ندارید می تونید از اینجا دانلودش کنید.

 

 برای دانلود آهنگ این فیلم اینجا کلیک کنید.


نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت9:37---22 تير 1393
ممنون ، از اول دانلود کردم ...
پاسخ:خواهش میکنم و ببخشید!!!!!


Ida Lee
ساعت18:05---19 تير 1393
نمیشد دو پارته ش نمیکردید ؟!! آخه من یه بار بعد از کلی گشتن پیداش کردم، پارت اول رو دانلود کردم ولی پارت دوم از روی سایت حذف شده بود ... یعنی نابود شدم رفت ... به نظرتون اگه اینجا پارت دو رو دانلود کنم میشه با فایل خودم اکسترکتش کنم ؟!!!!!!
پاسخ:متاسفانه خیر!!!!!!!چون احتمال اینکه هر دو یه جور تقسیم شده باشن صفره!!!!!!اینکه حجمش زیاد نیست میتونی از اول دانلودش بکنی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:فیلم,فیلم کره ای,فیلم سینمایی,فیلم های لی جانگ هیون,فیلم های کانگ مین هیوک,kang min hyok,lee jung hyon, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com