I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.21

CNBLUE Can’t Stop / SBS AWARDS FESTIVAL Gayo Daejun ‘Best Band Award’!!!!!! Thank you BOICE ♡♡ BOICE best bbb

اینم از جایزه ی بهترین گروه از جشنواره ی Gayo Daejun !!!! تبریک!



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت10:29---3 دی 1393
ای خدا تازه ماجرای این انتخاب آینده داشت می خوابیدا اصلا از اولشم موافق این فیلم نبودم بازیگر محبوبه اشون یونگ بقیشون دربیت بودند طفلی بچه اون موق واسه این فیلم چقدر خسته شده بود یکی نیست بگه کار بازیگری چرا نمیزاری کنارنه؟؟
پاسخ :| اتفاقا با سریال بازی کردن بیشتر محبوب میشه! طرفدارهاشم بیشتر میشن البته بشرطی که فیلم نامه اش رو خوب انتخاب کنه1


مریم
ساعت12:00---2 دی 1393
نهههههههههههه اخه چرا خیلیییی بد شد خیلییییییییی سریال قشنگییییییی بوووود
پاسخ: سریال مهم نیس! مهم سرکوفت هایه که بعدا دوباره یونگ دوباره میشنوه!


مهسا19
ساعت2:33---2 دی 1393
دوربینو نگاه کنه بهتره :|
هی شماها از کاراش حمایت می کنید لوس میشه دیگه! بذارین بچمو تربیت کنم
پاسخ: عاقا ما کاری نداریم! میگم ژستش باحاله خخخ


مریم
ساعت15:00---1 دی 1393
سلام من خیلی وبلاگتونو دوست دارم وبلاگتون خیلییییییی به روزه خیلیییی خوبه ممنون به خاطر مطالب و عکس ها راستی سریال سه تفنگدار فصل دومش کی پخش میشه من هر روز دارم لحظه شماری می کنم لطفا اگه میدونی بگو
پاسخ: سلام مریم جان ممنون از لطفت! خانومی متاسفانه فصل دوم رو بخاطر پایین بودن ریت سریال دیگه نمیسازن!!! پروژه کنسل شده!


مهسا19
ساعت5:00---1 دی 1393
آقا یکی بره به هیون بگه وقتی دارن عکس می گیرن دوربینو نگاه کنه تا من آتیشی نشدم :|
پاسخ: مهسا خوبه ژستش که!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com