I.Boice | Iranian Boice Community


اجرا هایی که دانلود می کنید:

  1. Where you are در کوالالامپور,مالزی
  2. I'm sorry در سانتیاگو,شیلی
  3. ...Y,Why در مکزیکو سیتی,مکزیک
  4. Love در بچینگ,چین{اگه دلتون نمیخواد تنهاترین سوتی یونگ هوا تو اجرا زنده رو ببنید حتما این فایلو دانلود کنید}
  5. The guy like me در نیویورک,آمریکا
  6. Wake up در لس آنجلس,آمریکا

حجم:231.6MB به صورت زیپ {بدون رمز}

لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت23:59---9 دی 1393
سلام خسته نباشین.لینکش پاک شده
پاسخ: اووووووف.........بذار باشه درستش میکنم


مهسا19
ساعت5:20---1 آبان 1393
نمی دونم اینو دان کردم یا نه! اسم کاملشو میذاری ببینم دارمش یا نه؟
پاسخ:اسم کاملی نداره!!! یه 6تا فن کم بود از شهرهای مختلفی که تو تور بلو مون اجرا داشتن!


puran
ساعت1:06---5 اسفند 1392
man daramesh,chetor mitoonam befrestam vasatoon?

ye ejra ham yong hwa toye golden dish award 2013 dare ahange boy meet girl ro mikhone onam fogholadas be nazaram
پاسخ:اگه میخواید بفرستید,از یکی از سرور های آپلود{ترجیحا آپلود باز و آپلود یوی}فایل مورد نظرتونو آپلود کنید بعدش آدرسی روکه بهتون میده رو با نظر خصوصی برام بفرستید,منم میذارم برای دانلود. ##اسمتونم می نویسم##


puran
ساعت12:19---4 اسفند 1392
man ye doone video ham didam k onja ham yong hwa baghie ahango yadesh mire o jung shin mikhonatesh male 130615 CNBLUE in MANILA

kheyli bamazas
پاسخ:حتما پیداش میکنم و برای دانلود میذارم,ولی امشب حتما بیا به وبلاگ از دست نمیدی!!


puran
ساعت14:30---27 بهمن 1392
عالی بووووود مرسی

یعنی من عاشق اون سوتی دادنشم

خودش خیلی قشنگ ریکشن میده و میخنده
پاسخ:^_^


طوبی
ساعت23:20---26 بهمن 1392
نمیدونم چطوری تشکر کنم واقعا ممنونم این روزا همش تو این صفحه کنسرت سرک میکشیدم و کلی دعا دعا میکردم که از اجراهاشون بذارین خیلی خیلی ممنونم
پاسخ:خواهش می کنم,بازم منتظر باشید,دارم سعی خودمو می کنم.............


mehrnaz
ساعت22:54---25 بهمن 1392
سلام ممنون كه به درخواستم جواب داديد قط ميشه بپرسم تو كدوم اجرا سوتي ميده؟؟ ممنون
پاسخ:آهنگ Love توب بچینگ!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 25 بهمن 1392برچسب:cnblue,cnblue blue moon 2014کنسرت آمریکا cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com