I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

یه اجرای ویژه قدیمیه دیگه از CNBLUE که مربوط میشه به 29 دسامبر 2011 که همراه wondergirls آهنگ Tainted Love رو اجرا می کنن.

یه کمی زیادی متفاوته :دی!!!!

دانلود در ادامه.

 

حجم:25MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:05---8 دی 1393
ولی به نظر من دور مینی دوتایی می چرخیدن باحالتر بود گفتم الانه که خودشو خیس کنه
پاسخ: خخخخخخخ


شین وو
ساعت14:22---6 دی 1393

حالا گفتم دختره با چه وحشی بازی ای خواهد خوند اونجوری ژست گرفته بود...با اون صداش...چه هم خودش رو میچسبونه به این بچه!! منظورم یونگه...!...نور پردازیشونم بد بود..اون حسه وحشی بازی ای که مد نظرم بود رو القاء نمی کرد!
سوهیون چقدر خنده داره موهاش خخخخخ اصلا یه وضعی! خخخخ
ممنونم داداش
پاسخ:وحشی رو خوب اومدی....مخصوصا تیکه آخرش که جو گیر میشن :)) اونجایی قشنگ بود که دور یونگ میچرخید, یونگ هوا گیج شده بود خخخخ


مهسا19
ساعت4:48---5 دی 1393
اه اه هادی اینو چرا گذاشتی؟ من انقد از این اجرا بدم میاد هروقت تو لپ تاپم میرم تو فولدر اجراشون با بقیه گروها از کنار این سریع رد میشم که نبینمش خیلی چندشه :|||||||| هرچند دلم برا دخترا هم یکم میسوزه محل.... ام بهشون نمیذارن
پاسخ:من خودمم زیاد با آهنگ و اجراش حال نکردم....ولی چیزه کم یاب و باحالیه :دی


من
ساعت15:45---4 دی 1393
بنظرم ذخترای واندرز گرلز صداشون واسه راک مناسب نبود بی مزه جلوه داد البته از دید من
ممنونم هادی جون
پاسخ:من آخرش میفهمم که کی هستی :دی


سوگل
ساعت10:36---3 دی 1393
ممنونم آقا هادی من یه عالمه دنبالش بودم
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com