I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

همونطور که خدمتتون گفتم, دیروز 26 دسامبر جشنواره KBS Gayo Daejun برگذار شد و cnblue هم توش حضور و اجرا داشت.

در این جشنواره دو آهنگ Can't Stop و Nest رو اجرا کردن و یه آهنگ رو هم همراه همه هنرمندانی که حضور داشتن اجرا کردن که اسمش Must Have Love هست.

 

لینک دانلود اجرای آهنگ Can't Stop:

حجم:113MB

 

 لینک دانلود اجرای آهنگNest:

حجم:53MB

 

لینک دانلود اجرای آهنگ Must Have Love:

حجم:83MB


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:15---8 دی 1393
دستت درد نکنه
پاسخ:خواهش


رز
ساعت8:19---7 دی 1393
سلام
ممنون بابت ویدیو های جدیتون
پاسخ:خواهش میکنم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:35---6 دی 1393
این nest چی بود؟ من تا حالا اسمشم نشنیده بودم.آهنگ کس دیگه ایه؟ از سی ان بعیده آهنگ خواننده دیگه ای رو رو استیج بخونن!
تو استیج جمعیشون یونگ چقدر عصبانی بود! فک کنم اصلا خوشحال نبود از حضورش در اونجا!
پاسخ:آره, مال کس دیگه ایه!!! نه والا دفعه اولشون نیست که اینکار رو میکنن!!!! اون استیج آخریم توفیق اجباری بود!!! شاید به خاطر همون عصبانی بوده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 6 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com