I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.27

جونگ شین به همراه سئونگ هیون در پشت صحنه FNC kingdom



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت14:15---9 دی 1393
سئونگ هیون هم بعد از جونگ هون و جه جین دوست دارم خخخخ اینها رو میگم اطلاعاتت بره بالا هادی
پاسخ:سئونگ هیوکن کیمدی؟


مهسا19
ساعت2:16---9 دی 1393
منکه گفتم اگه کمکی چیزی از دستم برمیاد بگو خودت هیچی نمی گی زوریم که نمیشه!
پاسخ: خواهش میکنم....همین نظر گذاشتن و بازدیدت کمک خیلی بزرگیه ;)


شین وو
ساعت10:54---8 دی 1393
صبا یعنی نمیشناسی این پسره رو؟؟؟؟؟؟
این پسره اسمش سئونگ هیونه...قدش 180 متولد سال میمونه....متاسفانه....سالش با من جور نبود نرفتم طرفدارش بشم...اما من گیتار بیس زن اف تی رو دوست دارم خیلی بامزه است ...مخصوصا گیومی شمردنش ..لی جا جین الهی...اصلا من چرا دارم اینجا با صبا حرف میزنم؟؟؟ خخخخخ ببخشید داداش خخخخخ
دمت گرم
پاسخ: اگه به جای این بابا, اطلاعات و ترک لیست دوتا آلبوم cn رو حفظ کرده بودی....تو آزمون اول میشدی :دی


مهسا19
ساعت3:22---8 دی 1393
پس اینستاهای هیون چی شد؟ مخصوصا عکسش با یونا خیلی قشنگ بود
پاسخ:ببخشید که هر دو فیل*تر شکنم ارور میداد....همینا رو هم با بدبختی گذاشتم :(


Nikoo
ساعت0:09---8 دی 1393

قابل قياس نيست
پاسخ: :))



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 6 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com