I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود ویدیوی ...love is:


نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت18:36---29 بهمن 1392
سلام ممنونم ولی تو این ویدیو من که نفهمیدم چی میگن!

اخه من که کره ای یاد ندارم

میشه ترجمه شو هم بذاری
پاسخ:به نظرت من کره ای بلدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


شین وو
ساعت10:29---28 بهمن 1392
واااااااااااای خیلی عالی بود یونگ خوشتیپ تر شده بود همین طور بقیه برو بچ وای ازشما خیلی ممنونم راستش من تازه این وب رو کشف کردم والان این ویدیو رو دان کردم کلی انرژی مثبت بهم وارد شد از شما هم خیلی خیلی خیلی ممنونم این اشک شوق بود
پاسخ:من یکی واقعا زبونم بند اومد........................................................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:cnblue,cnblue can't stop, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com