I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

دیروز, 28 دسامبر, یونگ هوا به عنوان مهمان ویژه در کنسرت مشترک YB و Bobby Kim حضور داشت و حتی یه آهنگم همراهشون اجرا کرد!

قسمت از آهنگ Can't Stop رو هم خونده که هر دو ویدیو رو ایشالا فردا براتون میذارم.

 


نظرات شما عزیزان:

پوران ^-^
ساعت13:49---9 دی 1393
بازم این شلواره
هادی یه جیزی کشف کردم خخخخ وقتی خودم در جایگاه نویسنده ام اصلا به سی ان غر نمیزنم ولی وقتی به عنوان طرفدار میام نظر بزارم کلا میرم رو فاز انتقاد خخخخ بنظرت مشکلم خیلی حاده؟؟؟
پاسخ: به این میگن تاثیرات فن بودن....الآن داری یاد خاطرات روزایی رو میکنی که بازدیدکننده بودی, نه؟!


شین وو
ساعت10:53---9 دی 1393
باز هم شلواره پاره یونگ!
نمیدونم این بیکار میشه میشینه شلوار هاش رو پاره میکنه؟ عایا؟؟؟؟
من از مامان بودن برای یونگ استعفا میدم...هزینه شلوار دوختن برایه یونگ زیاده!!دست صبا رو می بوسه!! دخترا میدونن چی میگم! خخخ
پاسخ: خخخخ واقعا پول بذاریم یه دو جین شلوار براش بفرستیم....مایه آبروریزیه


رز
ساعت9:27---9 دی 1393
سلام الحق جو نامرده تو آخریداره بلوزشو در میاره
ولی واقعا خوشتیپ شده لیدرمون بابت پست ها جدیدتون خسته نباشید ممنون
پاسخ:خواهش میکنم....


Nikoo
ساعت2:47---9 دی 1393
همچین هیجان به خرج داده انگارکنسرت خودشونه...
فک کنم چن روزدیگه طرفداراازاین شلوارابهش کادوبدن...
پاسخ:خخخخخ , شلوارش واقعا رو اعصاب بود!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com