I.Boice | Iranian Boice Community


سال 2014 داره به پایان میرسه. برنامه ای برای پایان سال دارید؟

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:58---25 دی 1393
اوپا هادی ای بابا من مجبورم اینجا نظر بدم دیگه بگو چی کار کنم و چه جوری عضو بشم
قربونش برم برو عزیزم یه آبی به سر و صورتت بزن خواب از سرت بپره باشه چه مامانیه الهی حیف نیست پسری به این خوشکلی گلی نازی عین فرشته طرفداراش از لی مین هو و جانگ گیون سوک کمتره من کار دارم برم طرفدارای این دو تا جونور جن زشت (به طرفداراشون بربخوره) بکشم. راستی اوپا فکر می کردم فقط دخترا طرفدار cnblue هستن تو که پسری کدومشون رو دوست داری اعضای cnblue رو می گم
پاسخ:والا اهم اهم.....اولا که تحت هر شرایطی اهانت به دیگاران کار درستی نیست....بعدشم تو کجا می خوای عضو شی که نمی تونی؟


پوران ^-^
ساعت13:56---9 دی 1393
پایان سال شماست ...تا پایان سال ما دقیقا 81 روز مونده
اون موقع میایم میگیم بهت مبگیم برنامه اخرسالمون چیه
پاسخ: خخخخخ تفاوت ها اینجا احساس میشه


شین وو
ساعت10:47---9 دی 1393
عین زانبی ها شده ...اصلا شدید داغونه هاااااااااااا با دو کیسه یخ هم صورتش به حالت اول برنمیگرده!
نمی دونم کی اینو از خواب بلند کرده گفته بیا آپدیت کن....خوب برو بگیر بخواب برادر من با این وضع داغونت! زورت کردن مگه!
اعصاب نمیزاره واسه آدم!
پاسخ:خخخخ بیچاره مجبور اول صبح بیدار بشه دیگه!!! حالا واسه اینکه تو راه خوابش نبره آپدیت میکنه


Nikoo
ساعت2:44---9 دی 1393
اووووووووووووووف تادلت بخواد...
پاسخ: واقعا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com