I.Boice | Iranian Boice Community


 

2014.12.24

jyheffect89
I’m a rich Santa of Christmas, the rich Santa of Christmas is me! I filled the red envelope with 20,000 yuan, come get it quickly! 
I’m really happy that I get to spend such a special Christmas with Chinese fans! I’m sharing red envelopes to send everyone my blessings~ I hope all of you can receive my blessings! Quickly, come and grab a red envelope~

من بابانوئل ثروتمند کرسیمس ام! بابانوئل ثروتمند کریسمس منم! من این پاکت های قرمز رو با 20هزار یوان پر کردم! سریع بیاید و بگیریدش! من واقعا خوشحالم که چنین کریسمس خاصی رو با طرفدارهای چینی ام دارم! امیدوارم همگی بتونید هدیه ی منو دریافت کنید! سریع بیاید و این پاکت قرمز رو بگیرید!

(یه عکس د یگه در ادامه)


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت10:51---11 دی 1393
بعله یونگ داره عیدی میده به چینی ها دله بقیه فن هارو می سوزونه خخخخخخ
آخه چینی ها هم عیدی که میدن میزار تو یه پاکت قرمز رنگ ....
فکن یونگ بابا نوئله خخخخخ
یه فکر به مخم خورد خخخخ
پاسخ: ببینم اون فکره برا داستانته؟‌:)


Nikoo
ساعت23:32---10 دی 1393
قضیه چیه؟؟بوی پول میادمن دارم چمدونمومیبندم برم چین...
پاسخ: وایسا وایسااااا منم میام :)))))


آرامیس
ساعت19:58---10 دی 1393
یه فیلم کوتاه از پاهای شین هست که نذاشتی! خخخخخ!
پاسخ: چرا گذاشتمش! توی اون پسته که کریسمس رو تبریک گفته اس!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت17:22---10 دی 1393

به!سلام پوران خانوم! میبینم که نتتو وصل کردن.خخخخخ
چی میگه این یونگ هوا؟
پاسخ:سلام بانو آرمی .بانو دارتی :*بلاخره تهدید ها جواب داد ^^ پول ایده ی خوبی نیس!!! باید برم ببینم جریان چی بوده!!  چیزی از قلم نیوفتاده آرمی؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com