I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.25

Jungshin filming for jTBC’s ‘I’m going to school

خب همون طور که هادی جان قبلا خبر حضور جونگ شین به عنوان مجری توی ورایتی شوی "من به مدرسه میرم" رو داده بود منم سه از عکس های پست صحنه ی ضبط برنامه رو براتون گذاشتن :) دوتا عکس بالا همراه گانگنامه (M.I.B.)

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:23---12 دی 1393
نه ولی به قول خودت ذوق مادرانه لازم داشت...
پاسخ: ^ـــــــــــــ^


شین وو
ساعت10:57---11 دی 1393
ای وایه مننننننننننن جونگ شینییییییییییییییییییی
خیلی ناز شده خخخخخ الهی عین بچه مدرسه ای ها شده دمش گرمممممممممم
پوران خوش اومدییییییییییییی ذوق مرگم الان من!
پاسخ: تیپش رو دقیقا با برنامه یکی کرده....عزیزمممم ....هربار میبینم عکسه رو بطور خیلی ضایعی ذوق میکنم :))))) مهسا دیــــــــــــــووونتم :* :*


پرستو
ساعت9:14---11 دی 1393
یعنی من قسمت نظرات ب اون گندگی رو ندیدم؟؟؟؟دیگه پیر شدم چشامم درست نمیبینن ننه...خخخخخخخخ
پاسخ: پرستو جان مادر شما مگه چند سالته :)))


پرستو
ساعت9:12---11 دی 1393
سلام..خسته نباشید..اخی نازی چه خوشگل شده اینجا...درسته قربون صدقه مادرانه لازم داره...یه سوال:قسمت درخواست ها کدوم وره؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ:)
پاسخ:سلام ممنونم ^^ توی پست اول که خوش امدگوییه!! :)


مهسا19
ساعت3:20---11 دی 1393
عزیزم اشک شوق مادرانه...
پاسخ: شما مامانشی؟


Nikoo
ساعت23:38---10 دی 1393
خدابده ازاین همکلاسیا...بغل دستیتم باشه ها...
پاسخ: خدایا سختت بود جونگ شین همکلاسی من باشه؟‌ :'(((


آرامیس
ساعت20:05---10 دی 1393
چقدر تو این عکس آخریه لباسا بهش میاد
دوس دارم حداقل یه قسمتشو ببینم . ممنون.خسته نباشی پوران جون
پاسخ: در قسمت درخواست ها ...هادی را در منگنه بگذارید!! خخخ ممنونم عزیزم :*


دارتانیان
ساعت19:18---10 دی 1393
وایییییییییییی این جونگ شینه؟ کلی فک کردم که این عکس چه ربطی به سی ان داره ...وای قیافه روووووووووووو!جیباشم که پر از فندق و پسته اس!
پاسخ: آدم همکلاسیش این شکلی باشه :) خیلی نمکی شده! کلی قربون صدقه ی مادرانه میخواد ^_________^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com