I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.31

jyheffect89Topped Weibo Celebrity Charts for 6 consecutive weeks!!!! Truly thankful!!! Hehe~ Please also support me in the future! Unknowingly today is now the last day of 2014….

در صدر چارت سلبریتی های ویبو برای 6 هفته ی متوالی!!!! واقعا ممنونم!!! هههه لطفا در آینده هم همچنان به حمایت من ادامه بدید! نادانسته امروز اخرین روز سال 2014 است!

 

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت11:07---11 دی 1393
هههههههه یونگه دیگه....بعید نیست....فشار زندگی زیاد بوده!...بابانوئله قصه هنگ کرده!
و نیازی نیست که دوباره بگم خوش اومدی نه پوران؟؟؟
من دیگه رفتم تا لت و پارم نکردی خخخخخ!
پاسخ:مرسی اونی جونی دوتا ماچ گنده طلبت :* :* مرسی که اومدی نظر دادی خستگیم در رفت :)


رز
ساعت0:05---11 دی 1393
سلام
پوران جونم دلم برات تنگ شده بود خیلی خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــ ـــی
ممنون بابت پست های جدیدت
پاسخ:سلام عزیزمممم ممنونم منم دلم خیلی براتون تنگ شده بود :*


Nikoo
ساعت23:50---10 دی 1393
swag معنیه چیزی که کسی دزدینه ام میده به علاوه ی معنیه کوله پشتی...اینجامنظورش اینه که ماشینرودزدیده...
پاسخ: مرسی :) نمیدونستم ^^


آرامیس
ساعت20:09---10 دی 1393
فقط یونگ میتونه با یه ماشین اسباب بازی ژستی رو بگیره که بقیه کنار یه فراری قرمز روباز میگیرن
پاسخ: عالی بود :))))) فقط چه ربطی به کوله پشتی داره نمیدونم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com