I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.01

cnbluegtHappy New Year~^^ Hope only good things happen next year

سال نو مبارک ^^ امیدوارم توی سال جدید فقط اتفاق های خوب براتون بیوفته

لینک دانلود ویدئو


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت0:12---13 دی 1393
اخي هيون خوشتيپ مارو
پاسخ ^ــــــــــ^


ساحل
ساعت18:09---12 دی 1393

سلام
چقدر از حس عکسش خوشم اومد
خیلی احساسی میزنه
نه حس عاشقانه... ها
حس توجه و ... از این حرفا رو گفتم
مرسی از وبتون

من خیلی میام وبتون از صدای یونگ هوا و کلا شخصیتای گروهش خوشم میاد (نمیدونم چرا جونگ شینو انقد دوست دارم خخخخخخ مخصوصا وقتی دیدم یه بار گفت خیلی ناراحت بوده به یونگ کمک کنه چون به نظرش اون خیلی از کارا رو انجام میداده )ولی تا حالا نظر نذاشته بودم مرسیییییییییی
پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم خیلی خوش اومدی :)و خوشحالم که زیاد بهمون سر میزنی ^^ منم شین رو خیلی دوست دارم



مهسا19
ساعت2:32---12 دی 1393

مشابه همین عکسو یعنی با یکم تغییر زاویه دوربین جونگ هیون شاینی گرفته گذاشته اینستاش معلوم میشه باهم رفتن! ملتم اومدن از هیون پرسیدن باهم اونجا بودین؟
پاسخ: اره کامنت ها رو دیدم خخخخ گیری کرن اینها هرکاری کنن یکی هست بیاد یه سوژه ازش دربیاره :\


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com