I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.01

!!!!JYHeffect: Everyone~  did you have a great day? After a long time, I reeeested x 100 for the whole day hahahahahahaha back to working hard tomorrow

روز خوبی داشتید؟ من بعد از مدت ها, تمام روز رو استراحت کردم هاهاهاها فردا به سخت کار کردن برمیگردم!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:41---18 دی 1393

نچچچچچچچچ (کماکان همون آیکون)
مال تو نیست الکی نگو.....
آرمی بیا ببرمت بگردونمت کلی خوش بگذرونیم دور از بعضیا....
ککککک
این طفلی ام اومد وسط گیر افتاد بین ما دوتا
برم یونی دلم کلی برا این جو تنگ میشه...
پاسخ: مهسا تکلیف منو روشن کن یا ارمی یا چشم غیربرادری! انتخاب دیگه ای نداری!!!!!!!! آرمی جون گوش نده بحرف هاش!



مهسا19
ساعت2:25---17 دی 1393
ای حسود خسیس! :|
نمیدم مال خودمه...
از کی تاحالا آرمی مال تو شده؟ بعدشم من بغلش کردم تو که نکردی (آیکون زبون درازی)

پاسخ: عه! تو هیون رو به من نمیدی حسود و خسیس نیستی؟هان؟ خیلی وقته! آرمی مال خودمه بغلش نکن! :| آینه آینه!!! (در جواب زبون درازی)


مهسا19
ساعت2:32---16 دی 1393
دیگه تهدیدم که می کنی! اصلا اینجوریه داداشمو نمیدم بهت :|||||| بیا ببینم چی میخوای بگی...
آرمی بیا بغلم <> (آیکون بغل نداره این مثلا دستامه :| )
پاسخ: بیا داداشتو بردار ببر مال خودت! داداش هیون منم, بده ببرم! والا :))))) درضمن آرمی منم بغل نکن!!!


آرامیس
ساعت15:50---15 دی 1393
دوستان اگه نمیتونید تصمیم بگیرید کی رو بغل کنید من میتونم برا بغل شدن داوطلب شم. نبود؟
پاسخ: خخخخ آرمی! از آب گل آلود نهنگ میگیری؟


مهسا19
ساعت1:58---15 دی 1393
آره
من که رفتم بغلشم کردم حالا حرفی داری بزن ولی فایده نداره :| ککککک
پاسخ: مهسا!!!!!!! در فیس به حضورتان خواهم رسید!


مهسا19
ساعت2:41---14 دی 1393
:|||| من برخلاف بعضیا (چه بازارش داغ شده) به اون 3تا به چشم برادر نگاه می کنم بعلهههه....
اصلا میرم بغلش می کنم ببینم کسی حرفی داره؟؟؟

پاسخ: خیلی واضح و روشن تیکه میندازی عایا؟ خخخخ بعله من حرفی دارم P:


Nikoo
ساعت21:21---13 دی 1393
نههههه اين بعضياتاج سرماان
پاسخ:گفتم اخه یهو!چی شد! :))) جان جانانن!


مهسا19
ساعت2:14---13 دی 1393
مطمئنی؟ نیازی نیست با دوا درمون برم سراغش؟ خیلی گناهیه تو این عکس دلم خواست بغلش کنم
پاسخ: اره بابا نمیخواد بری خخخخ شما برو هیون خودتو بغل کن P:


Nikoo
ساعت0:19---13 دی 1393
بعضياچه بنفش بهشون مياد
پاسخ: حالا یونگ شد بعضیا؟ :)))))


آرامیس
ساعت12:01---12 دی 1393
امتحان ترم دارم ! این دانشگاه کوفتی دست از سر آدم بر نمیداره
مینیون چیه؟ندیدم تا حالا.
پاسخ: شرمنده نیس من خودم زیاد انیمیشن میبینم فکر میکنم همه هم همینطورن خخخ ولی مطمئنا دیدی آرمی! این عروسک زردها که شلوار بندی دارن.توی کارتون Despicable Me


مهسا19
ساعت2:37---12 دی 1393
الهی بمیرم
صورتش چرا زخم شده؟!
پاسخ:خدا نکنه مهسا :) جوشه بابا چیزی نیس!


آرامیس
ساعت22:06---11 دی 1393
بعله دیگه.آدم امتحان که نداشته باشه پتوی سیمپسونشو میندازه روش، تخت میخوابه! مث ما نیست که از صبح تا شب داریم درس میخونیم.اصنم نت نمیایم
پاسخ: فکرکنم فردا عذاب وجدان بگیره که امروز کار نکرده :| من اگه روزی یونگ رو ببینم براش عروسک مینیون ها رو میبرم! بامزه ترن!!! با ادب تر از سیمپسون ها هم هستن مناسب تره براش خخخخخ آرمی بانو شما برای چی درس میخونی؟؟؟ کنکورت رو که دادی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com