I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

 

2015.01.02

Minhyuk is leaving to Cambodia to film for Brave Family (a new KBS variety show) from Jan 2 to Jan 8, 2015
Its first episode with CNBLUE‘s Kang Minhyuk and AOA‘s Seolhyun will be aired on Jan 23.

حضور مین هیوک و سول هیون"AOA" توی ورایتی شوی جدید شبکه ی KBS به اسم خانواده ی شجاع "Brave Family"

مینی و بقیه ی اعضای گروه امروز به سمت کامبودیا حرکت کردن و تا 8ام ژانویه فیلم برداری دارن. قسمت اول این برنامه 23 ام ژانویه پخش میشه :)

 سایر مجری های این برنامه:

actress Sin Hyejin, actor Lee Moonsik, gag-man Park Myungsoo, actress Choi Jungwon, and AOA’s

Seolhyun


نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت20:02---14 دی 1393
سلام ممنون به خاطر این مطلب راستی یونگ هوا هم از این مدل عکس ها تابه حال داشته ؟؟؟؟؟ویه چیز دیگه یونگ هوا هم با مین هیوک به کامبودیا میرنو اونم تو این برنامه نقشی داره؟؟؟؟ ببخشید که انقدر سوال کردم
پاسخ: سلام خواهش میکنم :) خخخخ نه نداشته! نه عزیز مین هیوک تنها به کامبودیا رفته !!


Nikoo
ساعت2:43---14 دی 1393
زبونتوگازبگیرخواهر...
پاسخ: چشم خواهر ^ــــ*


Nikoo
ساعت21:23---13 دی 1393
اين برنامه بهونس ميخوان ميني روزن بدن...
من كه ميدونم...
پاسخ:) ای بابا برن زن بگیرن خیال مارو راحت کنن :)) چقدر نگران اینها باشیم اخه!


مهسا19
ساعت2:17---13 دی 1393
بعد به نظرم مینا بیشتر به مینی میخورد تا سل هیون...
پاسخ: بنظر من هیچکی بهش نمیخوره خخخخ


مهسا19
ساعت2:16---13 دی 1393
دقیقا جریانش چیه؟ عکسو دیده بودم فک کردم فوتوشاپه!
پاسخ: منم فکر کردم فتوشاپه :))) موضوعش بامزه اس! برنامه راجع ارتباط بین کشورها و تشکیل خانواده ی توی اون کشوره خخخخ


آرامیس
ساعت0:30---13 دی 1393
دوس دارم بدونم وقتی به مینی گفتن باید چنین عکسی بگیره قیافه ش چه شکلی شده!
پاسخ: عین یونگ تو وی گات مرید خخخخ


آرامیس
ساعت0:23---13 دی 1393
امیدوارم برنامه خوبی بشه.فقط من از این آقاهه که موهاش به صورت عمودی در وسط کله بالا رفته خوشم نمیاد! تو چندتا برنامه که دیدمش خیلی بقیه رو اذیت میکنه.خدا کنه مینی رو اذیت نکنه
پاسخ:انشالله :) اره گوشت تلخه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 11 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com