I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.06

CNBLUE’s Yonghwa to star in his own reality show ‘Hologram’
CNBLUE’s Yonghwa, who is gearing up for his solo debut, has even more exciting news for fans! If you’re in need of more of Yonghwa in your life, you’ll want to tune in for his solo reality program ‘Hologram
A rep from Mnet told several media outlets: "Yonghwa will be appearing in Mnet’s new reality, ‘Hologram’." As expected, the reality show will detail the everyday life of the idol, who’s made a name for himself not only as a singer but also as an actor. The program will follow his preparation process as he gets ready for his solo debut.
'Hologram' is expected to start airing towards the end of this month!

اگه نیاز بیشتری به یونگ هوا توی زندگیون دارید ...ریلیتی شو جدید شبکه ی Mnet بنام "هلوگرام" رو اصلا از دست ندید :)

این برنامه قراره جرئیات زندگی روزانه یونگ هوا درطول آماده سازی آلبوم سولوش نشون بده!!!!! من که نمیتونم تا آخر ماه ژانویه برای پخشش منتظر بمونم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:34---17 دی 1393
مام تاحالا دان رایگان داشتیم ولی برداشتنش واقعا احساس بدبختی می کنم
خبر دارین که با سیستم جدید نت کره میشه 1 گیگ رو توی 1 ثانیه آپ/دان کرد؟ من میخوام برم کره
پاسخ: خیلی ببخشا ولی تو روحشون! سرعت ما :'(


دارتانیان
ساعت0:05---17 دی 1393
جوری گذاشتن که جغدها هم موفق به دان نمی شن! وقتی هم به اون ساعت میرسه سرعت نت آدمو یاد حلزون باغچه میندازه!من همینجوریشم کم خوابی دارم
پاسخ: یافتم!!!! خرید اینترنتی برنامه ها از فروشگاه اینترنتی انجمن هواداران ایرانی CNBLUE :)


دارتانیان
ساعت21:44---16 دی 1393
نه حجمش ارزونتره ولی بازم پولیه !
پاسخ: دانلود شبانه ی رایگان چطور؟؟؟


yas
ساعت21:24---16 دی 1393
با تشکرات فراوان
حالا کو تا اون موقع!!!!!!
ولی خوبه امتحانا تموم میشن.وگرنه اگه اینم زودتر میومد من این ترمو مشروط میشدم
پاسخ: خواهش عزیز ^^ میوفته توی بهمن ماه


yas
ساعت19:27---16 دی 1393
هروقت به پخش برسه شمام برای دانلود میزارینش؟آیا؟
پاسخ: مگه میشه نزاریم!!!! صد در صد میزاریم!!!


دارتانیان
ساعت16:22---16 دی 1393
ببخشید من چند وقت نبودم کامپیوترم روانی شده بود امتحانام هم زیاده انشالله بعد از کنکور جبران میکنیم! ممنون از پستای قشنگتون از هاید هم همینجا تشکر میکنم !
پاسخ:خواهش میکنم نفرمایید شما و ارمی جون همیشه به ما لطف دارین :* هادی هم تشکر مینمویه!


دارتانیان
ساعت16:21---16 دی 1393
چی شده یهو همه رفتن تو کار ورایتی شو؟ حجم از کجا بیاریم خدااااااااااا!
پاسخ: مگه خوابگاه نت رایگان نداره؟


آرامیس
ساعت15:32---16 دی 1393
آخ جووووووووووون! من خ منتظر این یکیم.هوراااااااااااااااااااا. فقط امیدوارم یه کم بقیه بچه ها رو هم نشون بدن.دلمون میگیره فق یونگ توش باشه خوب
پاسخ:اره درکنار یونگ بقیه رو هم نشون بدن! خخخخ خونه اش روهم نشون بدن لدفا


Nikoo
ساعت14:59---16 دی 1393
منم ميييخوااام(
پاسخ: میذارنش بعد از منتشر شدن سولو :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com