I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.06

Kang Minhyuk [CNBLUE] & Seolhyun [AOA] in Cambodia

filming for KBS Brave Family Variety Show

 


نظرات شما عزیزان:

Reza7
ساعت2:37---19 دی 1393
جالب بود..........!!!!!!!!!!!!!!
.
.
مین هیوک جون هم برای خودش همه جا می تابه..!

پاسخ: مین هیوک جون؟‌ :))))


مهسا19
ساعت3:13---18 دی 1393
آره دیگه
تاااازه من خواب دیدم یه قایق بهتر نشستن سل هیون با اون پارو دو طرفه ها داره پارو میزنه! تو خوابم آسایش نداریم از دست اینا
یه سوال آرمی طرفدار یونگ و مینیه دارتی هیون؟ آیا باید دارتیو دوست خودم بدونم یا رقیب؟ ککککک ^____* شرمنده من اوایل به علت مشکلاتی که میدونید نمی تونستم زیاد بیام فروم از این اطلاعات دورم یه خورده...
پاسخ: دوست عزیز شما همه رو رقیب خودت بدون! حتی من! خخخخخ من داشتم شوخی میکردم باهاشون :)دارتی که تا الان لو نداده کیو بیشتر دوست داره! آرمی شما خودت بیا بگو :)


آرامیس
ساعت23:32---17 دی 1393
خخخخ.شوخی کردم.آخه من با یونگ و مینی خیلی رفیقم. با هم این حرفا رو نداریم.خخخخ.
پاسخ: خخخخ بعله بنده درجریان ارتباط شما با این دو و دارتی جون باهیون هستم :) شین هم که مال خودمه!


آرامیس
ساعت21:57---17 دی 1393
من یه سوال دارم. انگیزه مینی از در آوردن ادای اون سمندر بنده خدا چیه؟ نکنه از یونگ گرفته :|
میگن یه بیماری ویروسی اومده که هر کی میگره هی ادای مردمو درمیاره.اگه خیلی حاد باشه ادای حیوونا رو هم درمیاره
پاسخ: آرمی زدی له کردی که این دوتا بچه رو :|


مهسا19
ساعت2:29---17 دی 1393
به قول خواهرم سل هیون انگار اینجا حامله است :|
یه قایق بهتر نداشتن بدن اینا انقد در عذاب نباشن؟! و رو به هم بشینن؟
به جان خودم الان مینی داره تو دلش فحش میده
پاسخ: خخخخ از مین حامله اس؟؟؟؟ :))) همون بهتر که این قایق شکسته رو دادن که رو به روی هم نشینن!!!


علی
ساعت18:29---16 دی 1393
سلام.مین هیوک داره فیلم جدید بازی میکنه ؟ کی پخش میشه و چند قسمته؟
پاسخ:سلام سریال نیس! یه ریلیتی شو جدید برای شبکه یkbs قسمت اولش 23ژانویه پخش میشه


دارتانیان
ساعت16:11---16 دی 1393

واااااااااااااای من از خبرهای ایندفه خیلی شوکه شدم اصن له شدم زیر بار این خبرای جدید!
اگه سول هیون فاصله ی طولی رو رعایت کنه من عاشق این برنامه میشم...فق خدا کنه اون مرده مین رو اذیت نکنه خیلی اخلاق گندی داره
پاسخ: منم از خبرهای امروز خیلی ذوق مرگ شدم!!!!! فکرکنم دختر خوبی باشه! منم نگران اقاهم! ولی نیس اصلا! 



آرامیس
ساعت15:58---16 دی 1393
فک نکنم.کمبوجیه باید آب و هوای گرم و شرجی ای داشته باشه
پاسخ: اره البته باید گرم باشه که با تی شرت و پیرهن نشستن


آرامیس
ساعت15:36---16 دی 1393
سول هیون درست بشین.چه معنی داره؟
این ورایتی شو هم به نظر جالب میاد. اصن من عاشق این جور برنامه هام.البته اگه بچه ها توش شرکت داشته باشن.خخخخ
پاسخ:بگو نزدیک پسر ما نشه ها!!!! اره برنامه های این مدلی حس خیلی خوبی دارن! میگم سرد نیس اونجا اینطوری رفتن؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 17 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com