I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.06

Jung Yonghwa at New Years Arts & Culture Gathering
South Korea‘s President Park Geun-hye attended New Years Arts & Culture Gathering at the National Society of Arts in Seocho-gu, Seoul and Jung Yonghwa among other artists shook hands with her.

حضور یونگ هوا توی همایش فرهنگ وهنر (سال جدید) همراه رئیس جمهور کره در انجمن ملی هنر در Seocho-gu

به یونگ هوا فوق العاده افتخار میکنم!!! ^^


نظرات شما عزیزان:

Reza7
ساعت2:43---19 دی 1393

پاسخ :)‌


yas
ساعت11:53---18 دی 1393
اتفاقا قدشم خوبه
همش تقصیر اون سئوهیونه از بس تو wgm الکی گیر داد ب قدش
پاسخ: اره دقیقا!


مهسا19
ساعت2:51---18 دی 1393
چه عجب؟؟؟؟ منکه همیشه طرفداریشو می کنم!!! جالبه هردفعه هم میگم تو باز تعجب می کنی خخخخخخ
یاس عزیز منم منظوری نداشتم کلی گفتم!
بله انقد که گیر میدن به جوون رعنای ما! والا یونگ قدش خیلیم بلند و نرماله فقط چون اون 3تا ازش بلندترن کوچیک به نظر میاد وگرنه اگه تو یه گروه های دیگه بود از همه حتی بلندتر میشد! والا بعضیارو می بینی از یونگم کوتاهترن ولی چون هم گروهیاشون کوتاهن بلند به نظر میان! باز من سر حرفم باز شد بیان
پاسخ:بس که کم طرف یونگ رو میگیری خب! سالی یبار! دوسالی یبار! زیاد طرفداری کن من از تعجب دربیام!


yas
ساعت0:06---18 دی 1393
بله منظورم سن بود ممنون از شما.
نمیدونستمم هیون و شینم بودن خب....
پاسخ: تقصیر مهسا نیس... بس که به قد یونگ گیر میدن!!!


Nikoo
ساعت14:08---17 دی 1393
من واااااااقعابهش افتخارميكنم...ازبهترين گروهان...
پاسخ: ^ــــــــــــــ^


مهسا19
ساعت2:42---17 دی 1393
کجای یونگهوا از همه کوچیکتره؟!! قدش که اینجا از همشون بلندتره!!!!
هیون و شینم بودن! عکس رسمی ندیدم ولی یه عکس هست فن ها از بالا گرفتن دیدی پوران؟
پاسخ: چه عجب! ما طرفداری شما رو دیدم خخخخ منظورش سنیه! نه قدی! بله بله دیدم و اضافه کردم به پست :)


یگانه
ساعت0:30---17 دی 1393
قضیش چیه ؟ براچی فقط یونگ اونجا بود؟
پاسخ: همایش بوده دیگه خبر خاصی نیس .هیون و شین هم بودن توی سالن :)


yas
ساعت21:28---16 دی 1393
اووووه امروز چخبره
آخی از همه کوچیکتره.....!
پاسخ: امیدوارم همیشه مثل امروز باشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com