I.Boice | Iranian Boice Community


2014.01.06

leejungshin91: It’s so late to give a new year greet~ i’m sorry. Happy New Year!! I wish that you won’t get sick, and have a less stressful year… #Goodnight

برای تبریک سال نو گفتن یکم دیره! ببخشید! سال نو مبارک!! آرزو میکنم که هیچ وقت مریض نشید و سال بدون استرسی داشته باشید... شب بخیر

JYHeffect: anyway it's a bit late // happy new year too from yongDG

یونگ هوا: بهرحال یکم دیر شده // سال نو تو هم مبارک از طرف یونگ دی جی


!!!Mentalshin: have good year too yong solo fighting

سال خوبی داشته باشی یونگ! سولو (آلبوم) فایتینگ!

JYHeffect: you come out so warmly. goodnight dongsaeng

تو به گرمی... (خارج میشی؟!نزدیک میشی؟!).شب بخیر داداش کوچیکه (دونسینگ)

(پ.ن: سواد بنده به ترجمه ی این جمله اخری نرسید.کمک میطلبم‌ :)

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت19:28---12 بهمن 1393
سلااااااااام پوران جونم ***** من برگشتم خوبی اونی؟ دلم برات گفتن نداره چقددددر تنگ شده بود...
وای خدا با این حالم باید چه جوری اینهمه پستو بخونم؟ خدایا به امید تو... سرم گیج میره ولی مجبورم چاره ای نیست باید تمومشون کنم!
ککککک هادی آخرش نظرامو تایید نکرد
پاسخ: سلامممممم عزیزم خوش اومدی! مهسا نظر نذار اذیت میشی!!! همون پست ها رو بخون! نظر نذار باشه؟ بعدا ک بهتر شدی بیا همش رو تو فیس بگو


sheina
ساعت22:56---19 دی 1393
jyhefect مال خود یونگهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم ادرس تو*ییترشه نه اینستاگرام!


آرامیس
ساعت14:30---19 دی 1393
خخخخ.نمیدونستم با یه فری هاگ!چنین اختلافاتی ایجاد میکنم.شرمنده
اصن دوتاتون بیاد بغلم دونسنگای عزیزم. یکی آهنگ هندی پخش کنه فضا اشک آوده
پاسخ: مهسا یه 20 روزی نیس... بزار برگرده تا تکلیفمو باهاش روشن کنم خخخخ :))) دشمنت شرمنده آرمی بانو! (آيکون بغل و ماچه آبدار اونم دوتا)


مهسا19
ساعت3:04---18 دی 1393
پوران تو جواب آرمی چی گفتی؟؟؟!!!!! :||||||| اون پرسیده بود چرا منو دوس نداشته باشه تو مرغ و اینا بهش گفتی؟ :|
آرمی جون برو نظرای اون پست بغل کردن و اینا (یونگ بنفش پوشیده) رو بخون متوجه میشی عزیزم...
آرمیم منو دوس نداشته باشه من دوسش دارم
بعدم نبین پورانو مهربون شده میخواد گولت بزنه :|
(@پوران آیکون چشم ابرو اومدن شین)
پاسخ: خخخخ ببخشید!اینجا همه ی نظرها قاطی پاتیه! فکرکردم واسه اون اپدیت جدیده ی شینه خخخخ من مهربون شدم میخوام گولش بزنم؟!!! مهسا مگر امشب نیای فیس من میدونم وتو!!!


آرامیس
ساعت19:54---17 دی 1393

وا چرا؟
پاسخ: خخخخ ببخشید :) آرمی جان میخواد رابطه ی دوستی من و شما رو خدشه دار کنه! تو دوسش نداشته باش بقیه اش با من :)



آرامیس
ساعت16:28---17 دی 1393
فک کنم منظورش اینه که تو خیلی گرم برخورد میکنی.
درگیر این عشق هیونگ و دونسنگیشونم!
پاسخ: اره بنظر منم جز این چیزی معنی نمیده :) آرمی جونی مهسا19 رو دوست نداشته باش.باشه؟ (@مهسا: آیکون زبون درازی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com