I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.07

بلاخره تیزر موزیک ویدئوی Mileage منتشر شد :)

این اهنگ کار مشترک یونگ هوا و دونگ گئونه و ویدئوی اصلی 9 ژانویه (2روز دیگه) منتشر میشه!

حجم دانلود ویدئو: 19MB



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت6:06---19 دی 1393
مرسیییییییییییییی
پاسخ: خواهش عزیز


کیارا
ساعت20:29---18 دی 1393
اااااااااا چقده سبک کارشو عوض کرده خوب بودا ولی یونگ هوا و این مدل کلیپاااااا خیلی عجیبه
خیلی ژیگولی بووود
پاسخ: سبک کارش هیپ هاپ/ رپ :) اره یکم از یونگ خودمون فاصله داره!


بهار
ساعت13:47---18 دی 1393
سلام.لینکش کجاشه؟مدیافایرش عجیب غریب باز میشه
پاسخ: سلام! لینک مدیا فایر رو باز کن.هم توی نوار بالا زده دانلود و هم زیر ویدئویی که داره پخش میشه سمت راستش زده دانلود


مهسا19
ساعت3:08---18 دی 1393
یه خوشحالی چون ام وی اوپا یونگم روز تولدم میاد و یه ناراحتی چون من نیستم که ببینم
و تااااا 2هفته دیگه هم نمی تونم ببینمش دق می کنم تو این مدت کلا....
پاسخ: عه!!! مهسا 19دی تولدته؟ بخاطر همین شدی مهسا 19؟ عجب! امشب نیستی یعنی؟


دارتانیان
ساعت21:01---17 دی 1393
عه من نبودم چقدددددددددد خبرای باحال بوده! سی ان سال 2015 رو طوفانی شروع کرد!
خیلییییییییییی بامزه اس!
من برا این برنامه ها طاقت ندارم این فروشاهی که گفتی چق طول میکشه تا برنامه ها رو بذاره؟ فک کنم اگر خودم رو با شرایط جغدها تطبیق بدم حداقل از فوضولی هر قسمت سر بیابون نمیذارم!
پاسخ:نگران فروش البومشم :| عرض شود که, بستگی به تعداد قسمت ها و پخشش داره! شاید در حین پخش و شایستی هم در بعد از پایان اخرین قسمت :)


نسترن
ساعت20:21---17 دی 1393
وااای مرسی که انقدر زود گذاشتینش!
من عزا گرفته بودم چجوری برم بااین سرعت داغونم توی یوتیوب ببینم!
مرسیییییییییییی!
پاسخ: خواهش میکنم نسترن جون :)


پریسا
ساعت19:34---17 دی 1393
چرا سایت اف ان سی تیزر و حذف کرده؟
پاسخ:خخخخ نمیدونم شانس اوردم زود لینکش رو برداشتم!


پریسا
ساعت19:31---17 دی 1393
وای عالی بود صبر ندارم تا اون موقع.
پاسخ: منم :(


آرامیس
ساعت19:29---17 دی 1393
ممنون پوران جان.داشتم از فوضولی میمردم
بامزه بودا )
پاسخ: خواهش عزیز :* خدا نکنه ^^ ویدئو های این سبکی معمولا زیاد مورد پسندشون قرار میگیره! امیدوارم بازدید خوبی داشته باشه!


رز
ساعت19:26---17 دی 1393
یعنی تیپ یونگ عالی بودش
ممنون پوران جونم



پاسخ: خواهش میکنم عزیزم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com