I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و ظهر بخیر...

اخبار شبکه آریرانگ یه ویدیوی دو دقیقه ای راجب آلبوم سولوی یونگ هوا پخش کرده و یه توضیح کوتاه هم راجب این آلبوم میده.

نکته خاص این خبر, تور سولوی یونگ هوا بود!



نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت23:14---20 دی 1393
یونگ هوا اگه میخواست بقیه گروه رو بپیچونه و خودش تنهایی پیشرفت کنه فرصت برای این کار زیاد داشت.ولی همیشه سعی کرده پیشرفت گروه رو در اولویت داشته باشه.
تازه همه گروه ها فعالیت سولو دارن.هیچ کس هم بهشون گیر نمیده. اصلا ملت خوششون میاد به یونگ هوا گیر بدن.
پاسخ:خخخخخخ کسی تا الآن به یونگ حرفی نزده! اصن کسی از هیچ پیج یا سایت رسمی همچین حرفی رو نزده! اینا کامنت هایی بودن که تو فیس برا مطالب آلبوم سولو نوشته بودن! و فقط همین اظهار نگرانیا بود که گروه چی میشه یا اینکه آیا گروه هم در 2015 موفق میشه؟ همین!


پوران
ساعت22:08---20 دی 1393
من که نمیتونم به یونگ هوا شک کنم
اگه طبق وعده البوم سولو 20 ام منتشر بشه قبل از تور میتونه کارهای آلبوم گروهیشونو انجام بده! شاید هم ترک اصلی آلبوم رو بدن هیون!
پاسخ: احتمالش خیلی زیاده! البته شاید امسال خلاف عادت عمل بکنن و انتشار آلبوم گروه رو مثلا بندازن تو بهار!


پوران
ساعت19:59---20 دی 1393
نبینم کسی برای یونگ هوا حرف دربیاره هاااا
من مطمئنم یونگ هوا از هیچ تلاشی برای عالی شدن البوم گروهی شون دریغ نمیکنه!!! هرچی باشه یونگ هوا رو با سی ان بلو میشناسن!!! آلبوم جدیدشونم در کنار آلبوم و تور سولوش مثل همیشه موفق میشه!!
پاسخ: والا من اول فک میکردم فقط خودم اینجوری فک میکنم....تو فی*س اونقد مطالب و کامنت های حاشیه ای بود که یه لحظه خودمم شک کردم!!! امیدوارم با زودتر منتشر کردن آلبوم گروهی به این شک و شبهه ها خاتمه بدن!


پریسا
ساعت14:37---20 دی 1393
این همه اعضای گروهای دیگه تکی آلبوم میدن و میرن تور چه اتفاقی افتاده؟هیچی.حتما کمپانی برای بقیه اعضا هم یه برنامه هایی داره بیکار که نمی شینن
پاسخ: والا درسته! اما طبق عادت سال های گذشته الآن باید آلبوم گروه منتشر بشه! اینکارشون که آلبوم یونگ رو الآن منتشر کردن ذهن خیلی از بویس ها رو مشغول کرده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 20 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com