I.Boice | Iranian Boice Community


شب بخیر...

بر خلاف فضای متفاوت و فانتزی این موزیک ویدیو, ترانه خیلی فلسفی داره!

مسائل مالی که شاید تو کشور خودشون به صورت کمیاب یافت بشه, اما کم و بیش ما همه باهاشون آشنایی داریم!

لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:51---19 بهمن 1393
eyval!belakhare yadam oftad ino down konam!

کیارا
ساعت23:38---1 بهمن 1393
مرررررسی آقا هادی
عجب! پس یعنی کرایه تاکسی!
پاسخ: خواهش میکنم


Nikoo
ساعت14:17---25 دی 1393
،اصلاتوقع نداشتم اينجوري باشه
مرسي
پاسخ:منم همینطور!!!! :دی


پوران
ساعت0:21---24 دی 1393
عه! من اینجا تشکر نکردم؟؟؟
هادی عبارت کرایه تاکسی عالی بود!
پاسخ: خخخخخ خواهش میکنم :ایکس.......... آره! خودمم وقتی کشفش کردم از خوشحالی تو پوشتم نمی گنجیدیم!


منا
ساعت11:44---23 دی 1393
مرسییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااد
پاسخ:خواهش میکنم


آرامیس
ساعت0:25---23 دی 1393
آفرین.یه ترجمه ی خیلی خوب از یه آهنگ سخت. آفرین
پاسخ:خواهش میکنم.....رسالتی بود که بر عهده ما نهاده شده بود :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com