I.Boice | Iranian Boice Community


2014.01.15

اینم از تیزر موزیک ویدئوی "one good day" که خیلی منتظرش بودیم :)

من هیچ توضیحی نمیدم! حجمش 8 مگه دانلود کنید ,ببینید, نظرتون رو بگید!!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت17:19---27 دی 1393
دانلود نمیشه!!
میشه لطفا با ی لینک دیگه که مستقیم باشه بذارید؟؟؟؟
پاسخ: یبار دیگه امتحان کن عزیزم :) تستش کردم درسته


Mahsa.Lema
ساعت14:17---26 دی 1393
دختره چه خوشگل بود منتظرم مرسی از دانلود
پاسخ:خواهش میکنم


sara
ساعت0:15---26 دی 1393
اخخ...عزییزم...
من طاقت ندارم این غمگین بخونههه...
بیشور جدیدا بازیگریشم خوب شده
پاسخ: تا ببینمی میتونه اشکمون رو دربیاره یا نه :)


Zahra^Boice
ساعت21:42---25 دی 1393
عالی بود ! من محو شدم! چقدر دیرمیادش نمیشه صبر کرد
پاسخ: اوهوم خیلی خوب بود! 4شب باید صبر کرد!


دارتانیان
ساعت21:28---25 دی 1393
یه نفر نوشته بود دختره یکی از ترینی های اف ان سیه!
وای 4 شب؟؟؟؟ خعلی زیادههههههههه!
پاسخ: اره دیدم منتها معلوم نیس! حدسه بیشتر!


اتنا
ساعت21:18---25 دی 1393
ممنون.
تیزرش که قشنگ و احساسی بود حالا منتظر موزیک وئدئو باشیم!
پاسخ: خواهش میکنم! خیلی قشنگ بود! صدای یونگ عالیه!


دارتانیان
ساعت21:11---25 دی 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااای!: O
دهنم بسته نمیشه ...خعلی خفن بودددددددددددد!
یه احساس خیلی خوب نسبت بهش دارم خدا کنه واقعا خوب باشه ! وای خیلی خیلی منتظرشم ....کی کل آلبوم میاد؟ خل شدم
پاسخ: 20ژانویه!!!! دارتی!!!! نمیتونم تا 4 شب دیگه صبر کنم!


پریسا
ساعت21:10---25 دی 1393
به نظرم باید قشنگ باشه احساسی و پر معنا مرسی پوران جونم
پاسخ: خواهش میکنم! تصور یونگ توی این موزیک ویدئو داره دیوونم میکنه


رز
ساعت21:08---25 دی 1393
سلام ممنون پوران جون
عالی متفاوت دوست داشتنی
پاسخ: سلام رز جون! خیلی دوست داشتنی! کسی دختره رو نمیشناسه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com