I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.15

leejungshin91:#CNBLUE #GoldenDiskAwards There are a lot of good things right at the start of 2015 and our 5th year~^^ =D It’s all because of our fans, BOICE! Although it’s a waste that I wasn’t able to say it during the acceptance speech, but I really want to say thank you to our members. Thank you always everyone!! I love you

آپدیت ویبو: توی سال 2015 و 5امین سال شروع بکارمون خیلی چیزهای خوبی اتفاق افتاد! اینها همش بخاطر طرفدارهامونه (بویس)! اگرچه این اشتباه بود که من حرفی توی سخرانی دریافت جایزه نزدم اما من واقعا میخوام بگم که خیلی از اعضامون ممنونم! همیشه ممنون همتون هستم! دوستتون دارم!

leejungshin91:#4awards I feel happy that a lot of good things are happening at the start of the year 2015. To our fans who always cheer for us.. we will always work hard with a thankful heart! Love you #Goodnight

آپدیت اینستا: 4جایزه! من واقعا خوشحالم که توی شروع سال 2015 خیلی اتفاق های خوبی برامون افتاد. برای طرفدارهامون که ما رو همیشه حمایت میکنن.... ما با قلبی سپاسگزار, همیشه سخت کار میکنیم! دوستون دارم.شب بخیر

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sheina
ساعت20:48---27 دی 1393
سلام ميشه جايزه هايي که بردن رو بگين....اگه ميشه کليپاي فستيوال رو هم بزاريد.....اون کنسرتي که جونگ هيون با يونا خونده رو هم ميشه بذاريد؟....مثل اينکه هيون يه فيلمم بازي کرده ميشه اونم بذاريد؟؟؟؟؟....مرسي^_^
پاسخ:عزیزممم تو قسمت درخواست ها باید بگی. هرچند که اگه یکمی صبر کنی فرداشب تو وبه! سریال هیون هم هنوز زیرنویس نشده که بزاریم :)جایزه ها هم اگه تا اخر صفحه میمومدی پایین میدیدی ^ـــــــــــــــ*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 26 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com