I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

والا نمیدونم چی بگم! غیبتام دیگه داره بیش از حد میشه, اما چاره ای ندارم! باید تحمل کنید و به بزرگی خودتون ببخشیدچشمک

همین اولم راجب گلدن دیسک امسال باید توضیح بدم که, تا الآن چیز کامل و با کیفیتی نتونستم پیدا کنم و چیزایی که تو نت هستش ارزش دانلود و آپلود ندارن! یه چن روزی صبر کنید تا ویدیوی کل مراسم منتشر بشه که حالا بعدش یا کل مراسم رو میذارم یا خودم تیکه های cn رو جدا میکنم و میذارم.

و اما بعد,

حضور cn در این برنامه مربوط میشه به پارسال, 19 مارس, که بعد از انتشار مینی آلبوم Can't Stop میشه که البته در دو قسمت پخش شده که این قسمت اولشه.

حالا چرا بعد از یه سال دارم میذارمش, دلیلش رو تو پست های آینده متوجه میشید!

لینک دانلود پارت اول قسمت اول:

حجم:112MB

 

 

لینک دانلود پارت دوم قسمت اول:

حجم:91MB


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت2:42---9 بهمن 1393
مگه این زیرنویس داره؟

مریم
ساعت11:28---30 دی 1393
لام میشه بهم بگید بانرم افزار sub title edite چطوری باید رنگ فونتش رو عوض کنم
پاسخ: تو اون قسمتی که متنت رو مینویسی, اون نوشته ای رو که میخوای انتخاب کن, راست کلیلک کن گزینه color داره!


مریم
ساعت6:49---29 دی 1393
بنظرم برانمه جالبیه.میشه بهم بگی با نرم افزار subtitle editeچطوری باید رنگ فونت رو عوض کنم/توتنظیمات هرچی انجام میدم هیچ فرقی نمیکنه
پاسخ: تو اون یکی نظرت جواب دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 28 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com